BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 07:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i 1993 - Kolektor Ssący
PostNapisane: 11 lipca 2008, 13:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Witam

Panowie jak w temacie mam takie auto i mechanik mi powiedział że przez ,,uszkodzony,, kolektor ssący wali mi paliwem podczas jazdy przy otwartych szybach i auto mi zamula bo jest źle dobierana mieszanka paliwowo-powietrzna.
Chciałbym go rozebrać ale podobno są tam jakieś wężyki odprowadzające/doprowadzające na które mam zwrócić uwagę. Zdarzyło się komuś z was rozbierać kolektor i mógłby mi dać kilka wskazówek na co mam zwrócić uwagę ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Z góry dziękuję i Pozdrawiam.

Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 15:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Kolego a sprawdzales wezyki dorowadzajace paliwo do listwy wtryskowej??

Druga sprawa to mozliwosc saczenia sie paliwa kolo wtryskiwaczy(wskazywalo by to na uszkodzone o-ring'i owych wtryskiwaczy).

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 16:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Oczywiście, że nie sprawdziłem bo jestem zielony :wstyd: ale to też napewno sprawdzę ;)

Dzięki!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2008, 16:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Pierwsze co to wlasnie te wezyki bym sprawdzil...a najlepiej odrazu wymienil bo moga miec mikro pekniecia a zapach beznyny bedzie sie unosil mimo ze beda dobrze wygladac...a co do wtryskow to najlepiej jak czujesz zapach benzyny to zatrzymac sie i poswiecic latarka na wtryski czy sie czasem nie poca.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL