BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 19:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zapala sie kontrolka od ladowania
PostNapisane: 16 lipca 2008, 16:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 156
Lokalizacja: Krosno
Wczoraj pojawil sie taki problem ze zapala mi sie chwilami kontrolka od ladowania. Nawet nie tyle co sie mocno zapala tylko chwilami sie leciutko zaswieca tak delikatnie.
Czego to moze byc wina ? patrzylem na pasek to jest caly byc moze jest juz na tyle zuzyty ze sie slizga ? czy problem moze tkwic w czyms innym ?

_________________
Obrazek
----------
Moja E36 fotki:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=571872#571872


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 17:01 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Prawdopodobnie wysiadl ci regulator napiecia /szczotki krotkie/...sprawdz jeszcze slizgi na wirniku czy nie sa wytarte oraz polaczenia przewodow na alternatorze :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 17:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 156
Lokalizacja: Krosno
Jak chwile pojezdze tak troche szybciej ze troche powkrecam silnik to wtedy przestaje sie swiecic

_________________
Obrazek
----------
Moja E36 fotki:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=571872#571872


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 17:11 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Wojtek-e36 napisał(a):
Jak chwile pojezdze tak troche szybciej ze troche powkrecam silnik to wtedy przestaje sie swiecic

sprawdz ladowanie...powinno byc ok.14.5V a jak wlaczysz np.swiatla to powinno wynosic 13.7V na wolnych obrotach :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 18:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 156
Lokalizacja: Krosno
Teraz jeszcze jezdzilem chwile i tak przy 4-5 tys gasnie a jak obroty spadaja to znowu zaczyna swiecic wiec brac sie za wyciaganie alternatora ? dac go lepiej do naprawy czy kupic uzywke ?

_________________
Obrazek
----------
Moja E36 fotki:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=571872#571872


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 18:23 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Wojtek-e36 napisał(a):
Teraz jeszcze jezdzilem chwile i tak przy 4-5 tys gasnie a jak obroty spadaja to znowu zaczyna swiecic wiec brac sie za wyciaganie alternatora ? dac go lepiej do naprawy czy kupic uzywke ?

najpierw sprawdz to co pisalem a jak nie wiesz jak to jedz do elektryka :P
po to jest czerwona kontrolka zeby nie jezdzic :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 18:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolega Zbigniewst dobrze koledze radzi prawdopodobnie siadły szczotki robota niewielka a skutki dalszej jazdy mogą być marne

alternatora wyciągać nie trzeba szczotki są razem z regulatorem napięcia


Ostatnio edytowano 16 lipca 2008, 18:36 przez ryszard55, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 18:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 156
Lokalizacja: Krosno
No to juz nie jezdze :) jutro sie tym zajme dzieki chlopaki za pomoc

_________________
Obrazek
----------
Moja E36 fotki:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=571872#571872


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2008, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Bogatynia
witam,szczotko trzymacz w rozruszniku musisz wymienić i problem z glowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, 10:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 156
Lokalizacja: Krosno
Dzieki za pomoc problem rozwiazalem nastepnego dnia - wyjecie alternatora i wymiana szczotek lacznie z regulatorem napiecia bo stanowi to jednosc dalo by sie to rozebrac i wymienic same szczotki ale zabawa z lutowaniem itd a tak to kupilem orginal boscha regulator + szczotki i smiga jak nalezy :)

_________________
Obrazek
----------
Moja E36 fotki:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=571872#571872


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL