BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 19:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Straszna rdza
PostNapisane: 25 lipca 2008, 09:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: WieluĂą
czy to normalne ze e36 zzera rdza od spodu i progi? Mechanik powiedzial mi ze jak przyjdzie do robienia zawieszenia to nie wie czy to spowrotem zloza. Ize jaka srobke by sie nie odkrecalo to sie urywa. I ze ogolnie pod tym wzgledem kupilem padlo.

Cytuj:
[model???] [e36] Straszna rdza


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2008, 17:10 przez molic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, 09:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
To że progi są próchno to "normalne" w E36 tak samo jak lecą ranty błotników czy drzwi.To że masz pordzewiałą podłogę to raczej już dobrze nie wróży.Natomiast jeśli chodzi o elementy zawieszenia to raczej normalną rzeczą jest że z biegiem czasu i zużywania się te elementy korodują,zdarza się że śruby również.Sam przechodziłem podobną opcję w momencie wymiany niektórych elementów zawiasu z tyłu.Był pokorodowane śruby i zapieczone.Ale dla dobrego mechnika to raczej nie powinien być problem. ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2008, 09:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Wszystko zależy raczej od wcześniejszego właściciela(cieli), jeśli autko było garażowane i dbane to będzie zdrowiutkie, a jak ktoś całe życie parkował w trawie to sam wiesz :) Ja swoje e36 z początku 93r. jak sprzedawałem w zeszłym roku to było zdrowe, nic nie gniło, cały układ wydechowy oryginalny od nowości.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL