BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 19:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 2.5td Ciężko pali gdy ciepły wystarczy ten bajer z all
PostNapisane: 21 lipca 2008, 10:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: radom
który prawdopodobnie włącza świece mimo tego że auto jest rozgrzane czy kończy się pompa i nic nie pomoże oprócz regeneracji
A gdy zimny grzeje dwa razy na świecach i pali na tyk

Ktoś wie ktoś tak miał z góry dzięki za sugestie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 12:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
dokladnie to samo moał moj brat tylko ze w 325td. zregenerował pompe pomogło na inne objawy ale palenie nadal było kiepskie. pojechał do jakiegos magika ktory wyregulował mu pompe i wsadził cos w podobie tego wynalazku z allegro i jest dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 12:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 131
Lokalizacja: DKL
Moje BMW: E28 535i,E28 520
...miałem takie same objawy w swojej poprzedniej buni e34 tylko ze w 525TDS.....na zimnym paliła na dotyk....a na ciepłym były już duże problemy.... wiec jest to na pewno pompa :/ niestety nie obejdzie sie bez regenercji :kwasny: ale w moim przypadku na wiele to sie nie zdało....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2008, 14:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
temat stary jak świat ! proponuje jechac na regulacje pompy ! w wielu przypadkach pomaga
jezeli nie to regeneracja pompy te czipy z allegro moze i ułatwiaja rozruch ale napewno przyspieszają zużycie świec zarowych

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 16:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: grabĂłwka
witam ja mam podobny problem e325 tds na zimnym silniku pali od pierwszej kompresji a na goracym sa duze problemy chodz przyznam ze nie zawsze jesli ktos wie co to moze byc to pomocy !
:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 20:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
szymek09531 napisał(a):
witam ja mam podobny problem e325 tds na zimnym silniku pali od pierwszej kompresji a na goracym sa duze problemy chodz przyznam ze nie zawsze jesli ktos wie co to moze byc to pomocy !
tak tu masz rozwiazanie na tym forum

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 64
Lokalizacja: POZNAё\ŚWIEBODZIN
Moje BMW: E36 2.0i VANOS
A ZOBACZCIE NP. JAK NIE CHCE ODPALIĆ NA ROZGRZANYM SILNIKU PROPONUJE SCHŁODZIĆ POMPE ZIMNĄ WODĄ JEŚLI ODPALI TO POMPA NIE MA JUŻ ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA WTEDY ZOSTAJE TYLKO REGENERACJA POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 09:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: radom
czyli jedyne co pozostaje to poczekać aż pompy stanieją


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 09:56 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
taaaaaaaa na to moze CI zabraknąć czasu

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 10:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: radom
pyatnie pomocnicze czy w td jest ta sama pompa co w tds


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 18:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Cytuj:
yatnie pomocnicze czy w td jest ta sama pompa co w tds
jak najbardziej :) tylko do roku 96 (chyba) jest potencjometryczna a powyzej 96(chyba) indukcyjna pisze o e36 niewiem w którym roku kładli rózne pompy w e34

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL