BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 19:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 1,6 M40 Dławienie się silnika
PostNapisane: 23 lipca 2008, 21:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Brzeg - WOJ OPOLSKIE
Witam, mam problem z moja BMW E36 316 silnik M40 rocznik auta 1991 przebieg 180 tys auto przywiezione rok temu z niemiec.
Problem wyglada tak: Silnik nie wkreca sie na najwyzsze obroty i przez to jest slaba, silnik pracuje na wolnych obrotach rowno, spalanie w normie. Nie kopci.
wymienilem takie czesci jak:
-przeplywomierz
-listwe wtryskow
-sonda lambda
-swiece
-kable zaplonowe
-czujnik temp. silnika
Czesci te wyminilem na sprawne i dalej to nie zmienilo tego iz silnik nie roziwja maxymlnych obrotow tylko zaczyna sie dlawic. Czy mozliwe jest uszkodzenie zaworow, walka rozrzadu itp??

Prosze o diagnoze, z gory dziekuje :)

Popiszcie sie swoja widza hojraki :)

Cytuj:
[model???] Dlawienie sie silnika BMW E36 M40 1.6


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw

_________________
WSZYSTKIE CZESCI DO BMW E36 ORAZ E39
SILNIKI, SKRZYNIE BIEGOW, MOSTY, WALY, POMPY WTRYSKOWE, SPREZARKI, MASKI LAMPY, ZDERZAKI, CWIARTKI ORAZ WIELE WIELE INNYCH :) DZWON I PYTAJ 512-580-238


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2008, 16:32 przez mateusz_op, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 64
Lokalizacja: POZNAё\ŚWIEBODZIN
Moje BMW: E36 2.0i VANOS
mati wszystko co zrobiłeś było niepotrzebne!!! wymień tylko filtr paliwa powinno pomóc :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 21:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Brzeg - WOJ OPOLSKIE
takze został wymieniony ,chodzi tu usterke mechaniczna jak sie nie mule

_________________
WSZYSTKIE CZESCI DO BMW E36 ORAZ E39
SILNIKI, SKRZYNIE BIEGOW, MOSTY, WALY, POMPY WTRYSKOWE, SPREZARKI, MASKI LAMPY, ZDERZAKI, CWIARTKI ORAZ WIELE WIELE INNYCH :) DZWON I PYTAJ 512-580-238


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 21:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Brzeg - WOJ OPOLSKIE
zostal wymieniony. mysle ze chodzi tu o usterke mechaniczna.

_________________
WSZYSTKIE CZESCI DO BMW E36 ORAZ E39
SILNIKI, SKRZYNIE BIEGOW, MOSTY, WALY, POMPY WTRYSKOWE, SPREZARKI, MASKI LAMPY, ZDERZAKI, CWIARTKI ORAZ WIELE WIELE INNYCH :) DZWON I PYTAJ 512-580-238


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 22:01 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Wałek rozrządu może kończyć swój żywot, chociaż przy takim przebiegu nie powinien.Jesteś pewny, że auto ma taki przebieg?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 22:52 
filtr filtrem, a pompa?

no i czy silnik klepie jak diesel?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 08:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
..::CZARNY::.. napisał(a):
no i czy silnik klepie jak diesel?


No właśnie, bo jeżeli klepie i się nie wkręca to rozrząd i jego hydraulika, czyli to co najgrosze w M40 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 09:21 
e tam, najgorsze, jak tłok wyleci bokiem!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 11:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
MaRio-sKaTe napisał(a):
jeżeli klepie i się nie wkręca to rozrząd i jego hydraulika, czyli to co najgrosze w M40 ;)

Nie zawsze. Mój silnik wkręcał się max do 4200 RPM i nie klepał. Fakt, że później zaczął, ale to po pewnym czasie. :P
Także obstawiam na rozrząd. Ale na wszelki wypadek sprawdź ciśnienie paliwa.

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL