BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 13:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] dziwne zachowanie silnika na wolnych obrotach
PostNapisane: 7 lipca 2009, 22:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 141
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: narazie brak
Witam problem jest taki ze kupiłem e30 Cabrio rok 1992, i na biegu jałowym odczuwam takie drgania co przenosi się na całe auto, czuć dziwne zachowanie się silnika. Sprzedawca mowił mi że do wymiany jest jakiś tam regulatorek (co odpowiada między innymi za ciśnienie paliwa itp że kosztuje ze 20 zł) i nie wiem jak właśnie dokładnie to się nazywa bo zapomniałem. nie jest to silniczek krokowy bo obroty utrzymują się nie pływają. Oświećcie mnie :D jak to się dokładnie nazywa. Wrażenie jest takie jakby brakowało mu mocy, albo paliwa tak jakby słabł no nie wiem jak to opisać. Autko ma bardzo dobry akumulator bo :D łazi na nim tuba i 8 głośników. aha do tego jeszcze objawem jest takie cykanie, na zimnym silniku,


Ostatnio edytowano 8 lipca 2009, 07:23 przez ziom3k, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 11:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 141
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: narazie brak
ok w razie gdyby ktoś tak kiedyś miał to hydroregulatorek na zaworze silnika koszt 20 zł około


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 12:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
ziom3k napisał(a):
ok w razie gdyby ktoś tak kiedyś miał to hydroregulatorek na zaworze silnika koszt 20 zł około


I pomogło ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 12:18 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
ziom3k, a możesz dokładniej? A najlepiej z fotką... Byłbym wdzięczny....

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 14:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 141
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: narazie brak
nie bo nie zrobiłem tego ale :D poprostu powiedział mi to dobry mechanik :D, a ja zapomniałem i ostatnio zadzwonilem do niego i sobie przypomniałem konkretniej jest to POPYCHACZ HYDRAULICZNY (ten hydroregulatorek na zaworze) tak mi się wydaje że o to chodzi bo jest to w cenie 25 zł jakoś, powiedział że te silniki tak mają i w sumie to drobna awaria, także ponoć proste w wymianie. problem w tym że trzeba znaleźć ten uszkodzony :D który to stuka :P na zimnym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 15:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
ziom3k napisał(a):
nie bo nie zrobiłem tego ale :D poprostu powiedział mi to dobry mechanik :D, a ja zapomniałem i ostatnio zadzwonilem do niego i sobie przypomniałem konkretniej jest to POPYCHACZ HYDRAULICZNY (ten hydroregulatorek na zaworze) tak mi się wydaje że o to chodzi bo jest to w cenie 25 zł jakoś, powiedział że te silniki tak mają i w sumie to drobna awaria, także ponoć proste w wymianie. problem w tym że trzeba znaleźć ten uszkodzony :D który to stuka :P na zimnym


Silnik M40 ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2009, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: warszawa
jak to silnik m40 to raczej nie robił bym sobie nadzieji ze to wina jednego samoregulatora. tylko przygotował bym sie psychicznie na remont głowicy z wymianą wałka rozrządu

_________________
e30 325ia
e36 325td
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 09:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 141
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: narazie brak
nom m40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL