BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 16:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] E34 525 TDS Brak mocy
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lubin
Witam mam problem od miesiąca bo auto straciło swoją moc na zimnym silniku strasznie słabo sie wkreca na obroty a na rozgrzanym niewiele lepiej sie sprawuje,mianowicie przy gwałtowniejszym depnieciu na pedał gazu auto wogole nie reaguje i nie przyspiesza obroty tez sie nie zwiększają(wczesniej przy taki samym depnieciu na pedał gazu auto wkręcało sie bez najmniejszych problemów),przy powolnym naciskaniu na gaz auto rozpedza sie do 190km/h to tak jak wczesniej ale potrzebuje o wiele wiekszego odcinka trasy zeby sie tak rozpedzicno i przy 3 tyś obrotow czuć gwałtowne szarpniecie!!auto nie spala wiecej nie kopci nie dławi sie ogolnie pracuje jak wczesniej tylko jest strasznie mułowate,byłbym wdzięczny za podpowiedzi zanim rozbiore silnik na czesci a okaze sie ze to niekoniecznie usterka mechaniczna.Pozdrawiam Paweł TDS.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 23:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
przepływomierz ?
a najlepiej podjedz do serwisu i podłącz do kompa-koszt do 100 zł a może okazać sie że jakaś pierdoła i rozbieranie silnika będzie zbędne :)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E34] E34 525 TDS Brak mocy
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 09:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Polska
Witam. Móglyś podać czy masz automat czy manual ? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E34 525 TDS Brak mocy
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Lubin
No mam taką nadzieje ze to jakas pierdoła :) co do skrzyni to mam manualną auto ma przebieg 301 tys , na komputer dopiero podjade początkiem wrzesnia i wtedy cos moge dopisac jakies dodatkowe info


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 21:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Polska
aha. nie to mysle ze to raczej przepływomierz. Bo ja mialem ta sytuacje ale w automacie gdzie skrzunia stracila biegi od zagrzania oleju , i jechalem na serwisowym isie podobnie zachowala ja w twoim przypadku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, 22:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: rabka zaryte
Moje BMW: 525tds 728shadow/lin
a moze tam pod kolektorem sącym jest taki kabelek jakiś czujnik co czasami sie odłącza i daje zły sygnał a jeszcze jedno wężyk taki podciśnieniowy od kolektora do takiej kostki czasami sie tam olej zbiera i nie daje sygnału do pompy spróbuj mi sie tak stało jak tata mi wymieniał rozrusznik i potem nie powkładał wszystkiego na swoje miejsce auto było mul straszny powodzenia :looka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, 22:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: rabka zaryte
Moje BMW: 525tds 728shadow/lin
a możesz tam pod kolektorem jest taki kabelek jakiś czujnik co czasami się odłącza i daje zły sygnał a jeszcze jedno wężyk taki podciśnieniowy od kolektora do takiej kostki czasami się tam olej zbiera i nie daje sygnału do pompy spróbuj mi się tak stało jak tata mi wymieniał rozrusznik i potem nie powkładał wszystkiego na swoje miejsce auto było mul straszny powodzenia :looka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, 23:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: rabka zaryte
Moje BMW: 525tds 728shadow/lin
sorki za dwie wiadomości :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL