BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] compact Problem z zamykaniem wlewu paliwa
PostNapisane: 23 maja 2008, 08:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie domyka mi sie centralny od wlewu paliwa, ten bolec wyskakuje, ale jakby brakowało mu z 1,5 cm żeby zamknąć wlew..co zrobić ? :niepewny:

Cytuj:
[model???] Problem z zamykaniem wlewu paliwa


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Ostatnio edytowano 7 czerwca 2008, 17:02 przez Świder, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 12:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
masz jeszcze problem z tym bolcem??? ja to u siebie robilem tydzien temu. musisz zdjac boczek w bagazniku i tm ukaze Ci sie caly silownik . prawdopodobnie wyskoczyl drut tak jak u mnie wloz go na miejsce i powinno dzialac i troche psiknij jakims smarowidlem zeby oporu nie mialo. ten bolec oczywiscie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 12:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
zaraz zabiore sie za rozbieranie...dzieki za pomoc, zobaczymy czy faktycznie to pomoże ;)

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 13:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
rozebrałem ten boczek, ale ten siłowniczek jest za blacha i nie ma do niego dojścia :/

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 22:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
ktoś ma pomysły jak naprawić ten zamek?? :niepewny:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 16:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
odkrec te dwie sruby ktore trzymaja ten silownik. zaloz ten drut na silownik i przykrec spowrotem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2008, 17:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
ponawiam prośbe w tym temacie....ma ktoś może jakieś foto jak to rozebrać..prosze o pomoc :zalamany:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2008, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Siema, jak otworzysz klape bagażnika to po prawej stronie jest plastikowy uchwyt awaryjnego otwierania klapki od wlewu. Po nitce do kłębka dotrzesz do centralnego wlewu mocowanego jak pisał już ktoś na 2 torxy przykręcane. Musisz wsadzidz łapę w błotnik i wymacać.

U mnie kiedyś porostu ułamał się 2cm kawałek tego trzpienia, można dospawać z gwoździa.
Siłownik natomiast można otworzyć i nasmarować.
Jeśli to nie pomoże..służę częścią zamienną

pozdro

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL