BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2024, 17:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Podczas jazdy zaczyna mi czasami przerywać.
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 20:06 
witam
mam bmw 525i [e34] rok 1988 benzynka bez gazu i podczas jazdy zaczyna mi czasmi przerywac jak by nie dostawal paliwa ,a gdy jest na jalowym biegu potrafi zgasnac.wymienilem swiece i kopulke przez jakis czas bylo oki, doprawdy nie wiem co to moze byc.czekam na jaks podpowiedz co to moze byc pozdrawiam krzys


Ostatnio edytowano 10 grudnia 2006, 20:17 przez krzysztof, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 20:19 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
a czy wymieniałeś filtr paliwa ,moze to jego wina ?

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 20:25 
szczerze to nie wiem bo zazwyczj oddaje moje malenstwo do mechanika i on mi robi przeglady


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Cytuj:
szczerze to nie wiem bo zazwyczj oddaje moje malenstwo do mechanika i on mi robi przeglady


ale jak mechanikowi nie pokażesz palcem co ma przejrzeć i wymienić to na pewno sam się nie domyśli :kwasny:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 21:06 
No wiadomo, ale najtepszy mechanik powinien to zrobic, ale zdarzaja sie wyjatki :wstyd:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 22:08 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
krzysiek , mysle ze powinienieś zacząc od wymiany filtra paliwa pewnie nie był wymieniany od nowości

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 23:02 
zaczne od wymiany filtra paliwa zobaczymy czy pomoze bo szczerze mowiac juz nie mam glowy ,a na dodatek musze go czasami dluzej pokrecic aby mi odpalil czy to tez ma jakies znaczenie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 23:21 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
krzysztof napisał(a):
zaczne od wymiany filtra paliwa zobaczymy czy pomoze bo szczerze mowiac juz nie mam glowy ,a na dodatek musze go czasami dluzej pokrecic aby mi odpalil czy to tez ma jakies znaczenie?


Na pewno ma znaczenie , jak paliwo nie dochodzi , albo mało jego dochodzi to będą kłopoty z zapalaniem, jak to nic nie da to później bym zobaczył pompkę paliwa.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2006, 23:24 
Napewno filtr lub za małe ciśnienie paliwa :dobani:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 10:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
A ja bym stawial na zapłon, najpewniej rozdzielacz.
Zobacz tez swiece czy nie sa zbyt brudne.
Pozdrawiam, Karol

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 00:34 
dam znac jak wymienie filtr.zobaczymy czy mu przejdzie.piekne dzieki za podpowiedz.pozdrawiam krzys


Góra
  
 
 Tytuł: silnik - problemy
PostNapisane: 12 grudnia 2006, 23:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa

witam
nawiazując do tematu,mam silnik 2.0i M20 gaz, wymienione świece. Mimo to samochód cieżko odpala ( odpala na benzynie ) muszę go troche pokrecić by odpalił.

Myśle że to nie problem świec.

pozdrawiam

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2006, 16:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Lonia, moge sie zalozyc, ze do wymiany filtr paliwa (na dzien dobry). Przy okazji warto sprawdzic cisnienie pompy paliwa... czesto w gazowanych samochodach jest ona przykatowana i cisnienie paliwa jest zbyt male dlatego sa problemy z odpalaniem. Przechodzilem przez taki problem ostatnio... wcale nie jezdzilem na pustym zbiorniku, a pompa sie ugotowala przez co stracila szczelnosc. Cisnienie paliwa bylo niskie i pojawily sie problemy z rozruchem. Zamiast 3.5bara bylo ~2.0.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: silnik problemy
PostNapisane: 13 grudnia 2006, 17:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa
a jak sprawdzić cisnienie pompy paliwa????
z tyłu zawsze dochodzi dziwny dzwięktakie syczenie :zalamany: :zalamany:
nie wiem co to może być????????
poza tym znalazłam dzisiaj wtyczki jak zdjełam zegary i jestem załamana bo poza tymi wtyczkami o których nie wiem NIC widze ze brakuje elementu w zegarach w miejscu gdzie jest inspekcja widać to na zdjeciu:


gdzie to kupic??????????????

Obrazek

przepraszam za słabą jakość zdjeć.
To kolorowe to diody inspekcji

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Ostatnio edytowano 13 grudnia 2006, 21:01 przez fankabmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2006, 18:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
Mi tez czasem takie cuda sie dzieja. Raz na jakis czas. Zwlaszcza w gornych partiach obrotow na poczatkowych biegach 2 i 3. Taka jakby mikro przerwa w dostawie paliwa :)
PS. To 5000 (pięciotysięczny) post w tym dziale :D
Obrazek

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E34] Podczas jazdy zaczyna mi czasami przerywać.
PostNapisane: 21 grudnia 2006, 15:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa

nawiązując do tematu i wypowiedzi pragne powiedziec, że mam prawie identyczny problem, a mianowicie:
jadąc na benzynie na wolnych obtotach samochód gaśnie :zly: :zly: :zly: jak go trzymam na obrotach to samochód idzie wyśmienicie ( czasami się dusi jak sie dodaje gazu ) wymienione są swiece, wymieniony filtr paliwa, może to pompa bo jest od 525 a ja mam 520 12V, ale nie wiem.
Na gazie samochód potrafi zgasnąc jak hamuje ( mocniej niż zwykle sie hamuje ) oraz przy ostrych krótkich zakrętach :( :( :(

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2006, 17:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 506
Lokalizacja: Kęty/Chełmek i okolice :)
Dostaje ci sie gdzies lewe powietrze i dlatego gasnie. Sprawdz gume wychodzaca z obudowy filtra powietrza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2006, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
widzę że pojawił się tu problem pompy paliwa przy instalacji gazowej , ale jest sposób na jej zabezpieczenie. :ok:
jak miałem e 28 (oczywiście mowa o najzwyklejszej instalacji gazowej ) to bardzo sprytnie sobie zabezpieczyłem pompę paliwa,mianowicie przewód plusowy zasilający pompę przerwałem dodatkowym przekażnikiem zaraz za głównym przekażnikiem pompy, a sterowanie tym dodatkowym przekażnikiem pociągłem od elektrozaworu gazowego :D .
Efektem tego było: jeśli gaz był załączony, to automatycznie była wyłączona pompa paliwa.
Wpadłem na taki pomysł jak dwum kumplom w przeciągu miesiąca spaliły się pompy paliwa bo jeżdzili tylko na gazie nie dbając o to aby w baku było trochę paliwa. :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E34] Podczas jazdy zaczyna mi czasami przerywać.
PostNapisane: 21 grudnia 2006, 23:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa

no tak pompa paliwa pada jak nie ma paliwa, gdyż jak wiadomo paliwo ją chlodzi. Ja zawsze mam paliwo w baku- wieć problem z głowy.
Dzisiaj pojezdziliśmy troche na benzynie-jak się jedzie na 5 biegu trzymając gaz to bunia idzie :) :) :) ale jak tylko spadaja obroty momentalnie gasnie - jutro sprawdze pokrywe filtra paliwa, byc może jest gdzieś peknięta. Oczywiście napisze wyniki na forum.

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2006, 23:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
lonia z tego co piszesz wynika że samochód idzie dobrze na wyższych obrotach a gaśnie na wolnych. Czy tak??niewiem czy to auto ci gaśnie na zimnym silniku czy na zagrzanym. niewiem też czy masz silnik starszej generacji czy już m50.
Po pierwsze jeśli masz zwykłą instalacje gazową to rura czerpania powietrza do filtra nie może być założona normalnie tylko musi być zrzucona tak aby nie leciał bezpośredni pęd powietrza bo to właśnie przy chamowaniu powoduje rozrzedzenie mieszanki gazowo powietrznej i dlatego gaśnie(wciska się sprzęgło i silnik siłą bezwładności spada z obrotów aż do zgaśnięcia)
Po drugie jeśli masz silnik starszej generacji to możesz mieć coś nie tak z zaworem powietrza dodatkowego na bajpasie omijającym przepustnicę(jeśli zapalisz całkiem zimny silnik i są wyższe obroty1000-1300 i spadają w miarę zagrzania silnika to oznacza że prawidłowo działa ), a jeśli masz już silnik m 50 to silniczek krokowy wolnych obrotów masz pewnie zabrudzony ,a z tego co wiem to co do silniczka krokowego gaz ma większe wymagania niż bęzyna.
ale wydajności pompy i stanowi filtra paliwa też należy się przyjżeć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL