BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Kabel antenowy
PostNapisane: 23 sierpnia 2008, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=80543
Witam! To mój 1. post i nie wiem czy w dobrym dziale :) a mianowicie, dzisiaj zauważyłem ze mam urwaną końcówkę kabla antenowego, od strony radia. Jak można wyciągnąć ten kabel tak przynajmniej z pół metra z kokpitu żeby ją dorobić?... Dzięki za ewentualne odpowiedzi :)


Cytuj:
[model???] Kabel antenowy


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 21:38 przez cielak_e36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2008, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
ja miałem podobny proble i niestety nie udało mi się wyciągnąć bardzo kabla, tylko kawałek, ale dałem sobie jakoś rade,
wsadz rękę tam i delikatnie ciągnij, jakies 10 cm ci to da.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2008, 20:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Z tego co wiem to kabel antenowy do radia idzie nad nogami kierowcy...wiec wystarczy tylko zdjac ta oslone nad nogami kierowcy i szukac go tam ;)

Najlepiej gdy druga osoba za jego koniec nim bedzie ruszac a Ty bedziesz od spodu patrzyl ktory sie rusza ;)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 13:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=80543
Dzięki za radę, tylko powiedzcie mi jeszcze dwie rzeczy... jak zdjąć tę osłonę nad nogami kierowcy (ja znalazłem póki co tylko 3 śrubki i nie zapowiada się żeby to były wszystkie) i jak zdjąć tapicerkę drzwi (chce sie dostać do CZ). Przepraszam za swoja niewiedzę, ale beatę mam od wczoraj :) Pomożecie? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 15:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
cielak_e36 napisał(a):
i jak zdjąć tapicerkę drzwi
wykrecasz dwie śrubki typu torx są one za rączką pod plastikowymi zaslepkami , odkrecasz rygielek od ryglowania dzwi i delikatnie ale z pewną siłą wyszarpujesz boczek najlepiej zacząc od któregoś z rogów uwazając aby nie połamac plastikowych guzików , pamietaj o gumowej listwie przy szybie <szybe najlepiej miec opuszczoną i pamietaj o zdjeciu ramki od klamki przesuwając ją w kierunku maski

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 22:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=80543
ok, spróbuję :) dzięki!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 11:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=80543
Z centralnym jednak sam sobie nie poradzę... Ale nie mogę też wymyślić jak ściągnąć osłonę nad nogami kierowcy, a nie chcę robić nic na siłę, ktoś się może orientuje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 11:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Co do tej oslony...to jedna srobke masz pod wlacznikeim swiatel...druga po drugiej strone czyli od strony tunelu(jest zakryta taka zaslepka plastikowa) trzecia od spodu i ze srobek to wszystko...tylko teraz tak...ta oslona nie zejdzie w dol...tylko trezba ja wysunac w strone do siedzenia kierowcy...wysuwasz w poziomie i powinna wyjsc.

A co do centralnego to co Ci sie dzieje??

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 10:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=80543
Aha czyli jednak znalazłem wszystkie śruby...Spróbuję ją wyjąć tak jak mowisz. Z centralnym jest tak ze siłownik potrafi tylko odblokować drzwi pasażera ale zablokować już nie i trzeba to robić ręcznie. Jak wszystkie drzwi są odblokowane i chcę zamknąć kluczem zamek pasażera to sie nie da. Więc żeby zamknąć auto to muszę najpierw zamknąć troje drzwi z kluczyka od strony kierowcy a te pasażera dopiero potem, jak cała reszta juz jest zamknieta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=80543
A jednak sobie poradziłem z CZ :) mikrostyki zamiast zwarcia dawały tak 80-150 omów. Do kabla też się dostałem. Dzięki wszystkim za pomoc!!

PS może dodam jak poradzić sobie z mikrostykami, tak na przyszłość :)
Po wymontowaniu siłownika zdjąć z niego dwie warstwy czarnych osłon z plastiku, aby dostać się do białego plastikowego mechanizmu. Po bokach są 2 mikrostyki, każdy ma 3 wyprowadzenia. Gdy są niewciśnięte, powinny dawać zwarcie między dwoma skrajnymi wyprowadzeniami. Po wciśnięciu, pomiędzy środkowym a jednym skrajnym. Gdy zwarcie jest niepewne, albo styk ma dużą rezystancję, należy ściągnąć czerwoną osłonkę z przycisku mikrostyku, następnie wprowadzić w jego okolicę trochę wd40 i kilkadziesiąt razy nacisnąć, tak aby smar dostał się do wnętrza. Jest to chyba jedyn droga, bo oprócz tego miejsca mikrostyki są hermetycznie zamknięte. Sprawdzic czy dało efekt, jak nie - znowu smarować do skutku.

Po takim zabiegu zamek działa u mnie wzorowo :)

Pozdrawiam!
mikrostyki centralny zamek czyszczenie siłownik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL