BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 15:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318tds Silnik - nie gaśnie
PostNapisane: 4 sierpnia 2008, 19:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: zachodniopomorskie
witam wszystkich czy ktoś może spotkał się z czymś takim,najpierw przestał wskazywać mi czujnik paliwa a teraz doszło jeszcze że jak mam zapalone światła to nie mogę zgasić samochodu ,wyłączam kluczyk wyciągam go kontrolki gasną a auto chodzi pomóżcie 318 TDS 95 r

Cytuj:
[model???] bunia nie gaśnie


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 5 sierpnia 2008, 22:23 przez figo45, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bunia nie gaśnie
PostNapisane: 4 sierpnia 2008, 21:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 118
Lokalizacja: wpi wwy wn
Moje BMW: E30
figo45 napisał(a):
witam wszystkich czy ktoś może spotkał się z czymś takim,najpierw przestał wskazywać mi czujnik paliwa a teraz doszło jeszcze że jak mam zapalone światła to nie mogę zgasić samochodu ,wyłączam kluczyk wyciągam go kontrolki gasną a auto chodzi pomóżcie 318 TDS 95 r


jak dla mnie, dlubatora amatora pod wplywem spadku napiecia na alternatorze (przy wlaczonych swiatlach) dzwignia stop na pompie paliwowej nie ma zbyt duzo sily by ja wylaczyc. To rozwiazanie z dzwignia STOP bylo stosowane w starszych Dieslach i nie wiem czy w TDS.Sprawdz stan akumulatora i prad ladowania. Moge sie mylic ale sprobowac warto bo koszt zaden i ingerencja w wuto zadna. mialem kiedys tak w escorcie i zaden mech nie wiedzial co to. ja zglebilem temat i doszedlem. ktory to rok?

Pozdrawiam

_________________
Mała Ladacznica i jej Pancio :rotfl:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2008, 22:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Lokalizacja: Warszawa
Ja miałem kiedys cos takiego gdy za młodzieńczych zupełnie laty do swojego (swietej już pamięci motoroweru) nalałem paliwa lotniczego...Oj parkotał długo po wyłączeniu stacyjki...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 10:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 13
Lokalizacja: Gardeja
Moje BMW: 320D
Kod silnika: M57N
a nie zakładałeś jakiś włączników świateł automatycznych lub tp.

Na 90% problem z włącznikiem świateł - jakieś zwarcie lub coś nie łączy.

_________________
!!!KWIDZYN!!!! DIAGNOSTYKA INPA, ELEKTRYKA, ELEKTRONIKA, DROBNE NAPRAWY - USUWANIE KLAPEK !!!

Tel. 507676788

JAZDA BMW TO FRAJDA!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL