BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 21:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325td Problemik z odpalaniem
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 20:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
witam

chlopaki, mam drobny porblem z odpalaniem auta, mianowicie, jezeli chce odpalic auto po chlodnej nocy to musze z 2 razy krecic i zapala (czuc spaliny) potem jak go za chwile zgasze i sprobuje odpalic, to pali od strzala, kiedy np postoi sobie cala noc i potem na sloncu sie wygrzeje to odpala od razu. dziwnie to brzmi. na goracym pali super. ostanio zauwazylem ze na 4 wtrysku zbiera sie ropka. nie wiem od czego zalezy to odpalanie ...

dzieki z gory

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 sierpnia 2008, 21:34 przez marcellchen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 21:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
swiece sprawdzałes ? 4 wtrysk ? sterujący :) dzieki temu zapowietrza ci sie układ radze uporac sie z tym problemem w miare szybko

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
wlasnie tak myslalem nad swieczkami, zobaczymy,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, 19:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
dzis po wizycie u mechanika ... okazalo sie ze to przewod przelewowy przeciekal ... wymienilem ... koszt operacji 10 zl .... a na wtryskach sucho :hurra:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL