BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M50B20 swap Pytanie o zegary
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 13:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Witam,
Robiłem swap z 1.8is na 2.0 z vanos m50b20 z E34, wszystko działa i chodzi idealnie tylko nie wiem czy zegary też trzeba zmieniać? Bo problem jest taki że obrotomierz przekłamuje zawyża obroty i temp silnika też źle pokazuje. Po przekręceniu kluczyka wskazówka od temp. podnosi się do pionu od razu.
Teraz pytanie czy zegary muszę kupić od modelu 320i czy muszę coś przepinać w wiąsce.


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 22:08 przez kris185, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 45
Lokalizacja: KIELCE
Moje BMW: bmw e46
Kod silnika: 2.0d
Musisz miec od 6 cylindrowki...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 19:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
karror napisał(a):
Musisz miec od 6 cylindrowki...


Tak też myslałem :hyhy: Jeszcze jedno pytanko ze zmianą zegarów niebędzie problemów typu wtyki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 45
Lokalizacja: KIELCE
Moje BMW: bmw e46
Kod silnika: 2.0d
Tego to akurat nie wiem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2008, 22:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
zegary z r6 do ilu sa wyskalowane? chodzi mi od modelu 320i r6.

Dlaczego temp silnika w zegarach od IS-a źle pokazuje :zdziwko: tzn po przekręceniu kluczyka wskazówka od temp. podnosi się do pionu od razu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2008, 22:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
W starszych modelach do 260 a w nowszych do 240.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL