BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 17:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem niski obroty przy zimnych silnika BMW
PostNapisane: 28 października 2008, 17:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
Witam.
Szanowni, nie mam juz siły z tym samochodem (albo tak felerny egzemplarz, albo słabi mechanicy) Zacznę od poczatku: Kupiłem BMW 318IS,Coupe, 1995 rok, Przebiegu 205 tys, TYLKO TAK JEDNA DENERWUJĄCA USTERKA Z KTÓRA NIKT SOBIE NIE RADZI: w zakresie Niska w obrotach przy zimnych silnik i cieple ma lekkie szarpnięcie, jakby dławienie (przy spokojnym przyspieszaniu, przy ostrym deptaniu tego nie ma) Do tego czasu wymieniłem:

Po Polaczeniu kompa pokaz tylko błąd Sonda Lambda i czujnik stukowe

1. Swieca zaplonowa
2. Filtr powietrza
3. Czujnik temparatury do płynu chłodnicy w głowicach, wtyczek ma kolorek niebieski.
4.Sonda lambda
5 Czyszczenie silnik krokowy i przepustnica.

Przeszukałem forum ale niestety nie znalazłem odpowiedzi.

Wierzę że jest ktoś na tym forum, kto może mi pomóc (łyskacz jak najbardzie poważnie)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 18:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego ta usterka wskazuje na czujnik temperatury wymieniłeś jeden ale o ile się orientuję są dwa czujniki jeden podaje sygnał na tablicę rozdzielczą a drugi ten ważniejszy daje sygnał do kompa. nie pamiętam koloru wtyczki ale możliwe że wymieniłeś nie ten co trzeba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2008, 13:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
TO moze byc rowniez przeplywka. Mialem takie same objawy po wymianie jest OK.

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2008, 17:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Far Far Away
mam tak samo w 17 letnim Oplu ;)

więc ja wykluczył bym komputer :zawstydzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
Witam.
Zalozylem przeplywomierz i czuje jak tak samo i gdy odpalam na zimne lub cieple odpala wysoki potem niskie mniej obroty prawie 500 pozniej rowno i znowu potem normalnie mysle ze to silnik krokowy??
Po polaczeniu kompa, nie pokazuje informacja błędy.
Prosze o pomoc, Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 20:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
a patrzyleś czy ta guma od przepływomierza nie ma pęknieć w tych zagięciach???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 20:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
Kolego tu niema pęknieta guma rura.:-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
mareq2 napisał(a):
Kolego tu niema pęknieta guma rura.:-)
nie kapuje :niepewny:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 51
Lokalizacja: Bartoszyce
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
z moja e36 jest podobnie do 2 tys obrotów zamula jakby chciała a nie mogła ale jak sie depnie to sekunda przetrawiania i na wyzszych idzie jak rakieta nie wiem co jest juz nie mam siły do tego samochodu wymieniłem świece kable nowe, sprawdzana iskra wszystko cacy i jeszcze silniczek do dolotu powietrza wyczyszczony. Dodam ze auto miało wymienione dwa tłoki pierścienie no i wał a i nowy rozrzad do tej pory nie wiem co jej jest prosze o pomoc. czasami jak sie jedzie i staje na swiatłach to chce zgasnac i trzeba wyzej zakecic zeby nie zgasła przy ruszaniu jakby brak mocy prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 10:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Bielsko-BiaÂła
wszystko silnik jest sprawny tylko ma slabe osiagi to jest zly przeplywomierz a postojowe zgaszenie to silniczek krokowy tak mialem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 14:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Rusiec
Witam.
Witam.
Posiadam bmw 318is i mam podobny problem do kol. z pierwszego postu.
Przy prawie kazdym odpaleniu silnika obroty faluja 1500-500 niekiedy nawet zgaśnie. nie ma raczej znaczenia czy zimny czy ciepły choć przy ciepłym falowanie jest mniejsze. Kilka takich cykli i obroty wracaja do normy ok.800rpm. podzczas jazdy na ciepłym silniku nawet na moment sie nie zadławi i przy wrzucaniu na luz nie faluje. Jak zimny to przez pierwszy ok. kilometr przy jednostajnym trzymaniu pedału gazu czuć lekkie szarpanie podczas jazdy jednak to dosc szybko mija. dodam ze bunia rok 93 coupe. Po odpaleniu na całkowicie zimnym silniku i po kilkukrotnym falowaniu nie zauważam czegoś takiego jak ssanie i podwyższone obroty tj powyzej 1000rpm raczej zawsze mam ponizej. Znacie odpowiedz na przyczyny takiego stanu rzeczy?? prosze o pomoc.

_________________
!!!BMW POWER!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2008, 15:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam
ja na twoim miejscu sprawdziłbym czujnik temperatury który podaje sygnał do kompa.
jeżeli nawalił i podaje że silnik jest ciepły to mogą się dziać takie rzeczy
są dwa czujniki jeden daje sygnał na tablicę i wskaznik temp.
a drugi do kompa. nie pamiętam koloru wtyczek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL