BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 czerwca 2024, 02:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] m10 po wymianie paru elementów nadal sie grzeje pomocy
PostNapisane: 17 grudnia 2006, 01:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
witam

pisałem juz wcześniej o moim problemie,a chodziło o wywalanie płynu z chłodnicy,przegrzewaniu baraku ogrzewania

i wymieniłem termostat wahler,wisco,pompa wody,korek na chłodnicy,chłodnice juz drugą i padła ta chłodnica

co to moze byc,tyle wymienione i caly czas to samo
jest to m10 wiec odpowietrzalem przy odkreconym korku i nic,

ogrzewanie liche,padła chłodnica leje sie gdzies z gory,nie weim skąd jakby ja rozwalilo,termostat grzalem i sie otwierał,wszystko oki

co robic ,mam lpg w aucie ,moze przez ten reduktor ze jest za wysoko zamontowany?czy to moze byc przyczyna?

czy jednak uszczelka pod glowica?nie ida bable przy otwartym korku ani tez nie wywala plynu?

help!!!!!!!!!!


Ostatnio edytowano 17 grudnia 2006, 23:29 przez devil88, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2006, 13:36 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Na ile jesteś pewny tego że układ jest dobrze odpowietrzony.
Jaką masz gwarancję że poprzez parownik gazu nie dostaje się gaz do układu chłodzenia w wyniku nieszczelnej membramy w nim.
Ogrzewanie zawsze będzie słabsze w czterocylindrowych silnikach na postoju, a ogólnie słabsze w modelach, w których jest instalacja gazowa i co za tym idzie konieczność dogrzewania parownika. Jest on wpinany równolegle do obiegu ogrzewania w związku z czym odbiera większą części energii cieplnej płynu, która przeznaczona jest do nagrzewnicy.
Odłącz parownik od układu chłodzenia, odpowietrz silnik i jeszcze raz sprawdź jak się układ chłodzenia zachowuje. Dopiero wtedy możesz opierać się na podejrzeniach walniętej uszczelki pod głowicą.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2006, 12:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
chodzi o to ze parownik jest nowka zakładany dokładnie miesiąc temu,odpowietrzale mpo przeczytaniu pare postow,odkrecilem korek i trzymaklem na obrotach,nie wywalalo plynu,waz byl zimny caly czas ten dolny,odpowietrzale mraz drugi trzeci,powymienialem pare czesci i cghyba niepotrzebnie bo w sumie jest to samo,zrobie jescze ta uszczelke i jezeli to nie pomoze to aut ona czesci pojdzie ,nie bede mial wyjscia,szkoda tylko ze kasy duzo wlozylem,poprostu trafilem na felerny egzemplarz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL