BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 02:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Ssanie
PostNapisane: 21 września 2008, 20:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Witam.Nie wiem czy to normalne wiec pytam sie was.A wiec po odpaleniu zimnego silnika obroty sie trzymaja na poziomie okolo 1200 obrotow.Po nagrzaniu ale (nie przy pionie wskazowki tylko chwile mniej) obroty sie stabilizują na poziomie okolo 700 ..Mam pytanie czy tak jest normalnie czy nie???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 21:00 
maniek6600 napisał(a):
Mam pytanie czy tak jest normalnie czy nie???


TAK!! To jest właśnie to, co masz w tytule tematu: ssanie!!

Masz automatyczne, a nie jak w maluchu :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 21:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Rozumiem ze to normalne .A wiec dziekuje Tobie kolego masz punkcik ode mnie.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 04:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A jeszcze pytanie:co sie stanie gdy jezdze na ssaniu i w tym momencie przelacze na gaz???Czy w gazie tez jest ssanie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 07:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Pleszew
maniek6600 napisał(a):
Czy w gazie tez jest ssanie??

Tak, bo automatyczne ssanie to nic innego jak krokowiec, a on działa bez wzgledu na rodzaj paliwa :oczami:

_________________
BMW 318i E-36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 13:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: oÂżarĂłw
witam ja mam podobny problem na zimnym silniku tylko z tą różnica że jak go odpale to przez dwie min. około silnik chodzi jakby jedna swieca nie dawała iskry.zmieniłem swiece były zjedzone bardzo tego "cycka"pomiędzy elektrodami już nie było.mysle żeby jeszcze wymienić przewody.obroty yeż mam podwyszone ale to przez ssanie ale sama praca silnika na początku mnie wk...ia.co to jest???????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 19:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 140
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N
bubasmok napisał(a):
witam ja mam podobny problem na zimnym silniku tylko z tą różnica że jak go odpale to przez dwie min. około silnik chodzi jakby jedna swieca nie dawała iskry.zmieniłem swiece były zjedzone bardzo tego "cycka"pomiędzy elektrodami już nie było.mysle żeby jeszcze wymienić przewody.obroty yeż mam podwyszone ale to przez ssanie ale sama praca silnika na początku mnie wk...ia.co to jest???????


Już sobie odpowiedziałeś-przewody wymień-to jest najprawdopodobniej przyczyna nierównej pracy na zimnym silniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, 17:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: oÂżarĂłw
witam. zmieniłem przewody i nadal jest to samo zimny silnik,zapalam ,podwyzszone obroty przez ssanie i zmienia się odgłos silnika tak jak bym miał wydech jakiś sportowy a jak dodaje gazu to wchodzi na obroty przerywając prace silnika i tak jak by na trzech swiecach.niewiem co to jest.niewiem czy to ma jakis związek ale pali mi się lampka jak przekręcam kluczyk od emisjii spalin chyba-pokazany jest jakby silnik.gdy zapalam silnik po chwili gasnie ale jak mówiłem niewiem czy to ma jakis zwiazek.ja nie znam się na mechanice pojazdowej i pisze tak na chłopski rozum.o co tu chodzi.dzięki z góry za pomoc

i to się dzieje tylko przez pare minut poczym ustępuje i auto znowu normalnie chodzi


Ostatnio edytowano 26 września 2008, 08:50 przez bubasmok, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 13:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: oÂżarĂłw
witam ponownie już wiem co to jest i co tak mnie denerwuje.powiedzcie mii co to za puszka pomiędzy chłodnicą a silnikiem. ztej puszki od góry wychodzi gumowy wąż i ona się złącza na zimnym silniku i po 2 min. się wyłącza.co to jest ,po co to jest jak to działa.bo u mnie urwany jest jeden plastikowy uchwyt i z pod wieka tego czego ucieka powietrze i dziwnie to działa .to jest zanitowane -mysle zeby usunąć te nity a włożyc normalne zakrecane srubki i powinno być dobrze bo jak to scisne ręką to nie buczy a jak puszczam to mniw wkurza .co tym myslicie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL