BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 21:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z włanczaniem biegów na zimnym silniku .skrzyn
PostNapisane: 23 września 2008, 08:53 
Witam.Jestem od niedawna posiadaczem E-34 525 tds z 1994r.mam problem z włączeniem biegu po dłuższym postoju,objawy jakby ciągmęło sprzęgło(kilkakrotne podpompowanie nie pomaga),bierze bardzo nisko.Ale po przejechaniu 10-15 km wzystko wraca do normy biegi wchodzą jak po maśle,nic nie zgrzyta nie ślizga,wysprzęgnik suchy bez oznaki wycieku.Czy problem może leżeć w sprzęgle?Niewiem jak jest zbudowane sprzęgło w tym modelu może ktoś bedzie wstanie mi coś doradzic.Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Problem z włanczaniem biegów na zimnym silniku .skrzyn
PostNapisane: 23 września 2008, 10:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa / Ostroleka
wojtaswd napisał(a):
Witam.Jestem od niedawna posiadaczem E-34 525 tds z 1994r.mam problem z włączeniem biegu po dłuższym postoju,objawy jakby ciągmęło sprzęgło(kilkakrotne podpompowanie nie pomaga),bierze bardzo nisko.Ale po przejechaniu 10-15 km wzystko wraca do normy biegi wchodzą jak po maśle,nic nie zgrzyta nie ślizga,wysprzęgnik suchy bez oznaki wycieku.Czy problem może leżeć w sprzęgle?Niewiem jak jest zbudowane sprzęgło w tym modelu może ktoś bedzie wstanie mi coś doradzic.Pozdrawiam
Uzupełnij płyn hamulcowy zalej pod korek i powinni być lepiej. Płyn ten steruje hydraulicznym sprzegłem

_________________
Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
(jesli pomoglem kliknij pomogl)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2008, 11:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
quake_bmw napisał(a):
Uzupełnij płyn hamulcowy zalej pod korek i powinni być lepiej. Płyn ten steruje hydraulicznym sprzegłem

zgodze się z tym. ewentualnie może być już olej w skrzyni stary i nie spełnia swoich właściwości.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL