BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 21:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i 1.6 M43 94r Compact
PostNapisane: 2 lipca 2009, 12:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
Witam od jakiegoś czasu mam problem, rano gdy odpalam auto silnik pływa na obrotach jest słabszy. Problem pojawił się jescze przed założeniem instalacji gazowej (zwykla nie sekwencyjna sterownik Detec super+emulator), pojawiło się pływanie obrotów biegu jałowego na zimnym silniku (na zimnym 250-1500 czasem nawet zgaśnięcie, na ciepłym ten problem nie jest zauważalny poza brakiem mocy) spalanie tez nie jest małe przed załozeniem gazu w trasie 60km auto spalilo 11 L benzyny (tylko kierowca, predkosc ok 120 km/H )przez jakiś czas spalanie znowu było w normie. Po założeniu gazu problem nadal istnieje na gazie troche lepiej trzyma obroty(brak mocy wciąż dokuczliwy)zauważyłem że po podczas tygodnia opadów deszczu auto rano bardziej pływało na obrotach, teraz jak jest ciepło i sucho obroty mniej faluja ale nadal jest mało zwinne powoli wkreca sie na obroty w czasie jazdy. pod lupe wezme dziś sonde lambda i mam w zwiazku z tym pytanie czy dostajaca sie woda w styki sondy mogła ją też uszkodzic, bo moze nie potrzebnie bede sie bawił w czyszczenie a zamiast tego kupie nową sonde z allegro (na orginał nie mam kasy a używaną boję się kupić :/ ):
boscha
lub
ntk
Jeśli macie jeszcze jakieś dodatkowe podpowiedzi to piszcie będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 14:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 264
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B18
Przyczyna usterki jest na pewno sonda. ja bym sie kierował w strone Bosha. Wydaje mi sie ze pewniejsza firma. Kolory kabli na pewno sie zgadzaja.
A oryginalna wyglada tak:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=51174

_________________
BMW Klub Jelenia Góra --> http://www.bmwklub.jgora.pl
Moja ukochana :) viewtopic.php?p=392599#392599


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2009, 21:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
sprawdze ja najpierw voltomierzem bo wybralem się do kumpla na kanał bez sprzętu i mogłem ją tylko organoleptycznie sprawdzić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL