BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 02:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] dziwne stukanie w dyfrze
PostNapisane: 27 września 2008, 13:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
dostałem strzała w tylnie lewe koło i od tamtego czasu przy ruszaniu i zmianie biegów słychac dziwny metaliczny głos z dyfra a wiem że z niego poniewarz wjechałem na kanał i na biegu ruszałem autem do przodu i tyłu i dźwięk wydobywał sie z niego i to tego flansza ma lekki luz na boki. czekam na rady co mogło sie popsuc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 15:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Najprawdopodobniej łożysko w dyferencjale poszlo sie je... kochac :rotfl:
Nie saczy sie minimalnie olej z simmeringu z tej strony?

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 18:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
z tego co widziałem to sie saczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
czyli lozysko w dyferencjale jest uszkodzone, z czasem rozpadnie sie reszta mechanizmu roznicowego. Myśl juz o nowym dyferencjale...

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2008, 10:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
a nie mozna poprostu wymienic tego łożyska bo jutro mam zamiar wykrecic dyfer


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2008, 10:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Napewno mozna. Osobiscie nigdy tego nie robilem, dlatego nie wiem czy jest z tym duzo pracy i czy to jest oplacalne oraz jak jest z dostepnoscia łozysk, bo nie czesto sie je wymienia.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10

nr 5 na rysunku to wlasnie łożysko

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2008, 10:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
sprobuje wymienic i jak to zrobie to napisze jak mi poszlo i jaki jest dostep do czesci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
witam ponownie naprawa juz dokonana i od razu lepij przy wymianie łożysk i uszczelniaczy najlepiej jest wykrecic dyfer próbowałem bez wykrecenia ale nie idzie zbic łożyska wiec wykręciłem dyfer i wyciągłem łozyska i uszczelniacze a nowe kupiłem w najbliższej hurtowni łożysk i uszczelniaczy cena za komplet to 130 złoty plus olej 90 zł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 17:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
kolejna bunia wyleczona :D aaahhh

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 21:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
Napisz jak długo pojeździsz na tył wymienionym łożysku.
Nie chcę nic mówić ale wydaje mi się że za parę kilometrów znowu zacznie huczeć.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=33_0462&hg=33&fg=10
element numer osiem to podkładka która reguluje luz na łożysku.
Nikt nie bawi się w wymianę łożysk, wszyscu kupują nowy (używany) dyfer.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 10:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 77
Lokalizacja: Oława
Moje BMW: obecnie brak
może i tak ale jak czytałes ja miałem uszkodzone łożysko po stłuczce i po rozkreceniu dyfra to łożysko sie poprostu rozsypało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL