BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 15:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] POMPA PALIWA 325 TD
PostNapisane: 1 października 2008, 15:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
wyjalem pompe paliwa, przeczyscilem sito - czyste bylo co prawda, podlaczylem pompe pod prad kreci, wlozylem do baku i podlaczlem wezyk i do butelki i przekrecilem zaplon, pompa pracuje, ale ropa nie poleciala, nawet grama, teraz mam ta pompe w domu, podlaczam pod zasilacz 12v i pracuje, nie wiem czemu nie ciagnie ?? stracila swoja moc ?? moze macie jakis pomysl ?? jakis namiar na zamieniki ?? ps jak odkrecalem przewody paliwowe od niej, to myslalem ze trasnie palwiem, nawet kropelki nie polecialo ..... temu po postoju dluzyszm musze krecic z 4 razy jak nie wiecej, z dnia na dzien bylo gorzej ..... co teraz ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 81
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E46
witam. ja tak miałem w swojej :kwasny: zawiozłem ją do elektryka okazało sie że przewody od pompy sie gdzieś przepaliliły zrobił mi to i teraz ładnie śmiga :) nie tyraj jej tak jak nie odpala ja tak robiłem i zalało mi świece olejem :kwasny:

_________________
całe życie aż po grób tylko bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 16:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
no u mnie ta pompa pracuje ale nie ciagnie .... nie wytwarza cisnienia dopiero jak sam ustawmi zasam wtedy bedzie leciec ... minimalnie leciec .... kicha, jutro jade szukac nowej .... nic innego nie zrobie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 19:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
pompa juz kupiona, dopasowalem od e39, parcuje idealnie, odpala super .... rewalacja ;P koszt to tylko 175 za pompeczke i 7 zl za przewod do pompy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL