BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap z 318is na 325i
PostNapisane: 11 października 2008, 19:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Witam mam pytanko bede swapował mojego IS dawca już jest mam cały komplet silnik skrzynia wiazka komputer m5025 z sedana z 1991 albo 1992 rok moje bmw to coupe . z 1992 Jest pare problemów zaczne może od 1.

Bmw 325 sedan miało dwie wtyczki okrągłe koło bezpieczników a IS ma tylko jedną wtyczke koło bezpieczników Czy ktoś wie czemu tak i czy bedzie jakiś problem :niepewny: :niepewny: Pozdrawiam i licza na waszą pomoc !!!!

_________________
BYLO 318IS JEST 325m50 VANOS GS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2008, 21:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
jedna wtyczka to gniazdo diagnostyczne a druga to połączenie wiązki z wiązka od silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
ale przy bezpiecznikach sa dwie wtyczki a diagnostyczna jest jako trzecia po drugej stronie

_________________
BYLO 318IS JEST 325m50 VANOS GS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 11:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... ht=#155184
a w ogole jezeli chodzi o te gniazda to przekladasz wszystkie kable od tego silnika 2.5 i jest gitara!! sam tak robilem i bylo oki :) mam nadzieje ze zostanie na skrzyni i moscie od isa!! ale bedzie wtedy szla!! pozdrawiam

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 14:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
czyli będzie jedna wtyczka wolna koło bezpieczników w is tylko która teraz to z elektroniki silnika bo do diagnostyki to wiem a dwie pozostałe hmmm myślę ze nic sie nie spali jak podłączę nie własciwą kostkę jedan\ma ma tylko 8 pinów druga prawie cała jutro montuje silni :hyhy:

_________________
BYLO 318IS JEST 325m50 VANOS GS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL