BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Tylni naped
PostNapisane: 22 października 2008, 17:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Wrocław/Hamburg
Witam

przy "paleniu kapcia" kreci mi sie tylko jedno koło z
czy przezuca jakos naped na jedno kolo jak jest np.piasek,ulica??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 18:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 173
Lokalizacja: Bydgoszcz
w standardzie (dyfer) "kręci"sie to koło które ma lżej. tak działa układ różnicowy w dyferencjale.i tak ma każdy samochód nie ważne czy ciągnie na przód czy na tył. m in dzięki temu rozwiązaniu można wchodzić bezpiecznie w zakręty. a dla tych co palą gume stosuje sie dyfer z tzw "szperą" i dzięki temu oba koła kręcą sie równocześnie nie ważne które ma lżej.



nie dziekuj,kliknij POMÓGŁ :super:

_________________
kRiStOf


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 18:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Niestety jak nie masz szpery to tak będzie, tak działa mechanizm różnicowy, przy ostrym ruszaniu będzie buksować to koło które ma mniejszy opór.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 20:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Wrocław/Hamburg
OK dzikie za info

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
jakie pytanie :zdziwko: :rotfl: :rotfl:

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL