BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 00:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Sprzegło ? Wał ? Dyfer ?
PostNapisane: 22 października 2008, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Mam taki problem ( e36 318is Coupe ) sprzęgło jest już na wykończeniu ( ślizga się i bierze od końca ) ale poza tym działa normalnie to znaczy nie szarpie czy coś w tym stylu... ale mam całkiem inny problem a mianowicie dziwne odgłosy które słychać od spodu auta...

A wygląda to tak odpalam ruszam i jadę przy około 40 - 60km/h przy każdym dodaniu lub spuszczeniu gazu słychać odgłos jakby coś waliło i się ocierało... do tego czuć wibracje na gałce zmiany biegów... lecz gdy wcisnę sprzęgło podczas jazdy wszystko cichnie i nic nie słychać... a gdy jadę płynnie ze stała prędkością również słychać te nieprzyjemne odgłosy lecz ciszej... dodam ze dość głośno to słychać i jest to strasznie nieprzyjemne ma sie odczucie jakby sie jechało strasznym szrotem :wstyd:

Co myślicie jest to sprzęgło czy raczej dyfer ? bo myślę ze chyba nie wał ponieważ nie wykryłem na nim jakiś luzów na krzyżakach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Sciągniesz sprzęgło to się okaże w jakim stanie jest koło.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 20:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
niom tak ale czy ktoś nie miał podobnego przypadku ? moze z własnego doświadczenia cos mi podpowie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 20:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
zorganizuj kanał,do sprawdzenia cały wał podpora łącznik (duża nakretka która łączy czesc wału z drugą tam gdzie jest wielowypust moze jest odkrecona ),poduchy skrzyni moga powodowac drgania drazka,sprawdz przeguby oraz wszystkie tuleje mocowania dyfra :szok:

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 05:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Ja miałem podobnie i przyczyna było albo urwana osłona termiczna wału i obijała sie podczas jazdy albo złe podwieszki wydechu bo po zrobieniu tych 2 zeczy (robiłem to za jadnym razem) ustało to stukanie dodam ze u mnie to stukanie sie pojawiało raz na jakis czas.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: SÂłomniki
Sprawdź przeguby na półosiach.Ja tak miałem i też szukałem co jest grane aż problem się sam rozwiązał jak zerwało mi frez na półosi :mad:

_________________
MiÂś


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
bmkae36, dzięki za podpowiedz zacznę od tego poszukiwania... bo wydaje mi się że po stanie sprzęgła można się domyśleć ze te półośki smażyły nie jeden komplet ogumienia...

Chociaż po wjechaniu na kanał zrobiłem taki test i podniosłem jedno koło opaliłem wrzuciłem 4 i rzężenie było słychać podniosłem drugie koło i to samo czyżby obie półośki się posypały ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL