BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 16:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 27 grudnia 2009, 11:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57B25
Witam. Podobnych tematów było mnóstwo i każdy pisze że w przypadku kiedy nam cały czas leci ciepło mimo regulacji na zimno należy sprawdzić elektrozawory i napięcie na kostce do nich i jeżeli jest napięcie to winne są elektrozawory.

Ale co w przypadku kiedy na kostce do elektrozaworów nie ma napięcia?? Gdzie należy szukać przyczyny??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 27 grudnia 2009, 11:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
W sterowaniu.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 27 grudnia 2009, 12:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57B25
Jeżeli nawaliło by sterowanie w moim przypadku dwustrefowa regulacja pokrętłami to działo by się tak z jednej strony. Dziwne aby od razu padło sterowanie na dwóch stronach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 27 grudnia 2009, 12:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Nie wiem czy wiesz , ale przekręcając lewy regulator temperatury kierowcy w maksymalne prawe położenie zmieniasz także temperaturę dla "pokrętła" pasażera też na maksa. Tak więc są ze sobą w jakiś sposób powiązane.
A pomiar temperatury masz wspólny dal obu stron.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 27 grudnia 2009, 14:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
sprawdz bezpieczniki :)

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 27 grudnia 2009, 15:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57B25
A który to może być bezpiecznik od elektrozaworów?? Kurcze dziwi mnie to że coś w sterowaniu mogło paść, musiałbym jutro wyjąć panel i popatrzeć co i jak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 27 grudnia 2009, 22:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36
Kod silnika: M54B30
Bezpiecznik 31. Jak sprawdzałeś czy masz napięcie? Które piny, jakim urządzeniem, na jakim położeniu ogrzewania? Przy włączonym silniku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 28 grudnia 2009, 10:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Końskie
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57B25
Więc tak bezpieczniki ok. Napięcie mierzone voltomierzem na kostce w pozycji pokrętła zimne, bo włąśnie w tedy powinno pojawić się tam napięcie. Czy wymiana panelu sterującego pomoże??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak zasilania elektrozaworów
PostNapisane: 29 grudnia 2009, 21:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36
Kod silnika: M54B30
A które piny mierzyłeś? Trzeba trzymać jeden kabel z miernika na stałe na pinie 1, a drugim dotykać pozostałych pinów. Jeżeli tak robiłeś, to sprawdź czy plus dochodzi. Jeden kabel do pinu 1, a drugi to masy (goły kawałek metalu). Może coś po drodze się stało z kablem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL