BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z wolnymi obrotami - 316i
PostNapisane: 23 października 2008, 21:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Witam, mam problem otóż kiedy odpalam rano moje bmw obroty wskakuja na jakies 1800-1900obr/min , opadaja bardzo powoli dopóki silnik nie osiągnie optymalnej temperatury (wskaznik na srodku) wtedy obroty utrzymaja sie na 1200obr/min ale z tym jest róznie nieraz jest 900obr/min, 1000obr/min. nie mam pojecia od czego to zalezy i co jest nie tak. Zmienione zostały świece, silniczek krokowy czyszczony, powietrza lewego zadnego raczej nie łapie. Silnik to M40, spalanie tez raczej duże bo czy to miast czy trasa ok 11L. Osiągi są chyba w normie bo ostatnio mierzone na trasie troszke pod góre, mokro 0-100 = 12,7sek.
Prosze o rzetelne odpowiedzi z góry dziekuję

p.s- obroty spadają znacznie ok 750obr/min kiedy zawracam samochodem i kierownica na maksymalnym skrecie , nie wiem co to ma wspolnego.... ;/


Ostatnio edytowano 24 października 2008, 10:55 przez davids3, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E 36 1.8TDS
podlec kolego na kompa moze jakis czujnik sie poddał,co do krokowego czyszczenie pomaga na krótką mete apotem wogóle,lepiej wymienic.Możliwosci jest naprawde duzo moze byc przepływka,przepustnica itd.jesli chodzi o skret to normalne ze obroty spadaja przy maksie pompa ma duze obciazenie pozdro

_________________
Codziennie przybywa ludzi,którzy mogą pocałowac mnie w d..e !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 21:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
mam własnie taki zamiar dziisiaj byłem sie dowiedziec ile kosztuje podłaczenie pod kompa - 40zł ale klient nie miał czegoś tam żeby podłaczyc pod moje bmw. A swoja drogą czy 11L na ten silnik to dużo czy norma? Szczerze dzwina sprawa ( a moze normalna) jest wskazywania ekonomizera moge naprawde bardzo delikatnie jechac na 1 i 2 biegu a wskazówka wskazuje ok 25-30L


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E 36 1.8TDS
mam inny silnik 1.8 is miasto koło 12 na ekonomizer nie patrz jest niedokładny poniewaz pokazuje chwilowe spalanie a nie na setke.W trasie spalanie mi spada jak nie przekrocze 2500obr/min ale to nie jazda , więc w trasie poniżej 10-11 nie schodze.
A i nie mam gazu.pozdro

_________________
Codziennie przybywa ludzi,którzy mogą pocałowac mnie w d..e !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 21:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
no ale jednak Twój IS jest bardziej dynamiczny

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 10:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Pod komputerem zero błędów. a obroty skacza raz 800, raz 900 ponad 1000. Jakies pomysły?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 17:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E 36 1.8TDS
spróbuj na odpalonym silniku odkrecic kostke przepływki,powinna zgasnac,nastepnie ja odpal moze komp ustawi sobie wszystko,mi to pomaga...na kompie tez nie mam błedów a faluje jednego dnia mam pięknie nastepnego zonk :zdegustowany:

_________________
Codziennie przybywa ludzi,którzy mogą pocałowac mnie w d..e !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 19:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
No dzisiaj tak zrobiłem przydusiła sie ostro ale odrazu podłaczyłem . szczerze mowiąc jest to denerwująca sprawa z tymi obrotami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL