Witam. Banalne pytanie, a jednak jest problem. Wał zablokowany, wałek rozrządu ustawiony odpowiednio. Koło zębate założone i fasolki wychodzą mi nie na środku. W sumie da się pewnie przekręcić przeskakując o jeden ząb w przeciwną skrajna stronę.
https://zapodaj.net/911dd5b40c47e.jpg.htmlSilnik źle pracował, brał olej,klekotał. Ciśnienie przed remontem 1-12bar, 2 i 3 -9bar,4 -12bar. Silnik został rozebrany naprawiony. Ciśnienie 12 bar na wszystkich cylindrach. Jednak kuleje jak kulal. Pracuje na wolnych obrotach jak star lub Jelcz i nie rozwija pełnej mocy. Podciśnienia i szczelność dolotu sprawdzona. Zastanawia mnie ten rozrząd, czujniki spalania stukowego i czujnik rozrządu chociaż nie wywala żadnych błędów. Proszę o weryfikację tego rozrządu.
Pozdrawiam