BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 16:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] obroty szaleja
PostNapisane: 7 listopada 2008, 18:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Zambrow
obroty raz rosną raz spadają a jak samochód jest nie rozgrzany gaśnie gdy wcisnę sprzęgło silniczek krokowy wymieniałem ale nic sie nie zmieniło może macie pomysły??


Ostatnio edytowano 7 listopada 2008, 20:57 przez baczes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 18:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Sonda lambda może zdechła.Masz gaz?A poza tym podaj więcej szczegółów, jaki silnik i tak dalej.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 22:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Zambrow
gaz mam więcej o silniku nic nie wiem :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2008, 21:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Na gazie obroty falują czy na benzynie?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 16:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Zambrow
obroty szaleją i na gazie i na benzynie szarpie tez jak sie gwałtownie przyspiesza czasami też coś strzela jak by gumę zsadzało ale no nie to prychnie poszarpie a jak jest ciepła to jest trochę lepiej nie szarpie przy przyspieszaniu ale reszta nie znika czyli obroty i prychnięcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 18:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Może zmień świecie i przewody wysokiego napięcia.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 18:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Mazowiekie
witam!

U mnie dzieje się podobnie
Faluje obrotami i przy przyspieszaniu szarpie jakby na chwilę zanikał zapłon
Falowanie obrotami usunąłem odpinając jakiś elektrozawór (ale to nie jest chyba krokowy siłniczek) umieszczony przy kolektorze ssącym przy przegrodzie silnik-kabina
i wszystko dziala ok poza szarpaniem(występuje dosyć rzadko,np 2x na minutę)
nie chce mi się w tym grzebać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 20:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Zambrow
co do przewodów nie wydaje mi sie zęby to to było a możesz mi wytłumaczyć gdzie dokładnie jest ten elektrozawór może jakieś zdjęcie :kwasny :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 20:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Mazowiekie
zdjęcia niestety teraz nie zrobię
zawór jest jakby między silnikiem i przegrodą
Pod kolektorem ssącym przy czwartm cylindrze(tym najbardziej z tyłu samochodu)
jest to taka okrągła puszka(kilka cm średnicy i kilka długości) dochodzi do niego kabelek z dwoma pinami
Nie zgłebiałem co to jest dokładnie,podejrzewam że reguluje wolne obroty
Jak przyłaczyłem do tego 12V to się otworzyło,jak odłączyłem to zamknęło
Wygląda na sprawny,ale jak pisałem po odłączeniu przestał bujać obrotami i jeźdżę tak już parę miesięcy
Niestety nie jestem mądrzejszy,wolałbym wiedzieć o co chodzi
aha,to w silniku m 40 , nie wiem czy jest w innych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL