BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 01:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Uszczelka pod glowica a przeżarty blok silnika.
PostNapisane: 7 listopada 2008, 21:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 191
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E30, E39,E60,S1000RR
Kod silnika: M40B16, M57D30O1
Garaż: 530d E60 M-Pakiet
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143562

E30 316i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99759

S1000RR 2010
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=94624

Galerii E39 Brak.
Witam.
Kupilem wczoraj E36 320i z 93 roku, autko mialo walniety termostat, wiec przywiozlem je z niemiec na lawecie. Dzisiaj podjechalem do mechanika na wymiane termostatu, i po przejechaniu tych kilku km uslyszalem ze cos syczy, myslalem ze mi powietrze z kola uchodzi, a ty sie okazalo ze przy ostatnim cylindrze cieknie woda. Teraz sprawa wyglada tak: koles stwierdzil ze uszczelke pod glowica musze zmienic, ok, ale powiedzial tez ze to moze byc przezarty blok silnika. I tu pytanie do was: czy takie cos sie zdarza? Autko ma 120 tys przebiegu (mam papiery na to) stan dosc ladny, wiec watpie zeby sie tam z blokiem cos podzialo. Teraz musze czekac 2 tygodnie na wolny termin u mechanika i musze sie na cos nastawic. Poradzcie czy to jest mozliwe z tym blokiem? Dodam ze w oleju nie zbiera sie plyn tzn nie przechodzi do oleju. POzdrawiam


Ostatnio edytowano 7 listopada 2008, 21:24 przez milosz-rr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 21:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Już bardziej jak dla mnie prawdopodobne że skoro był walnięty termo to pękł blok od przegrzania

ale przeżarty ???

z drugiej strony auto z 1993 roku i 120 tyś... hmmm...

blok masz żeliwny bo to jeszcze M50

ale przeżarty ??? w sensie że od korozji ? żeliwo chyba kruszeje z tego co wiem...
Ale wydaje mi się to mało prawdopodobne...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 23:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Kalisz
papier to nie wszytsko sam moge ci licznik cofnac ale kolega ma racje predzej pek od przegrzania albo przy braku termostatu byl zalany woda i zima pekl i koles sie go pozbyl nie odpalales go jak kupowales???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2008, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Koszt usunięcia usterki 100zł a ty auto z niemiec na lawecie targałeś ?? :zdziwko:

też dziwne... hmmmm... trochę pogmatwałeś....

potem kolejna sprawa odsprzedaż, klient pyta czy przyjechało na kołach? nie auto wjechało na lawecie do kraju bo co ?? bo termostat był walnięty.. ja bym nie uwieżył :niepewny: Sprawa oczywista gong lub grubsza naprawa dlatego na lawecie...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2008, 07:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 191
Lokalizacja: Rybnik
Moje BMW: E30, E39,E60,S1000RR
Kod silnika: M40B16, M57D30O1
Garaż: 530d E60 M-Pakiet
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143562

E30 316i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99759

S1000RR 2010
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=94624

Galerii E39 Brak.
No wzialem to na lawete z kilku względów. Do wymiany miala byc jeszcze pompa wody (jak sie okazalo ona jest sucha) i dyferencjal sie rozciekl. U nas moze i wymina nie jest droga ale w niemcowni jak najbardziej i poprostu wyszlo duzo taniej przytargać to na lawecie za autem (paliwo, czasowa rejestracja i ubezpieczenie no i oczywiscie naprawa tych elementow na miejscu). Silnik odpalalem na miejscu nawet sie autem przejechalem, i chodzil rowno ciągnął normalnie, bez żadnych przerw, dziur w mocy itp.

[ Dodano: 13 Listopad 2008, 08:44 ]
Mam jeszcze pytanie, ile u waszych mechanikow płaci się za wymiane dyfra?? I czy trzeba ściągać cały tylny zawias do tego? Pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL