BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 13:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Na wolnych obrotach światła mrugają
PostNapisane: 15 listopada 2008, 11:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Witam.Mam problem z opisanym wyżej.Dzieje sie tak tylko na wolnych obrotach.Delikatnie podniose obroty i jest ok....Co moze byc uszkodzone i do czego moze doprowadzic nie naprawianie tego.Zaznaczam ze mam to od kiedy go kupilem tj od poł roku,poprzedni własciciel tez to miał (moj kolega).

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 11:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
sprawdzilbym na początek alternator czy nie sieje zakłuceń

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 14:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tak jak pisze kolega sprawdż ładowanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 12:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Ładowanie jest w porządku.Nie wiem już po czym poznać ze sie konczy regulator.Teraz swiatła mrugaja tylko i wyłącznie na wolnych obrotach,czasami na troszke wyzszych.

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 12:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
Sprawdz przewod masowy łączący silnik z karoseria i karoseria z akumulatorem. Mialem podobnie w innym samochodzie...

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 12:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
To sprawdziłem na początku...Poprawiłem.Niestety brak efektu...

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 12:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Przyczyna moga byc rowniez konczace sie szczotki.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 12:49 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No ja obstawiałbym właśnie wyjechane szczotki w regulatorze napięcia. Niedroga sprawa.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 12:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A czy do mnie trzeba kupić wszystko razem???Czyli regulator napiecia i szczotki?

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 12:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
maniek6600 napisał(a):
A czy do mnie trzeba kupić wszystko razem???Czyli regulator napiecia i szczotki?


Najlepiej i to i to...jesli wymienisz komplet to napewno bedzie oki...a jak wymienisz sam regulator i okaze sie ze to wina szczotek to znowu demontaz i wymiana szczotek...regulator cos kolo 50 zl chyba a szczotki tansze.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 13:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
regulator jest razem ze szczotkami. W starych altarnatorach wystepowalo to osobno. A orginalny reguletor kosztuje ponad 100 zl bosh lub waleo

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL