BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 23:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] styki przy żarówkach (foto)
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 112
Lokalizacja: lubelskie
Moje BMW: E60
Witam, dzisiaj zmieniałem żarówki świateł mijania i zobaczyłem że plastikowe nasadki na na wsówkach do żarówek są nadtopione i trochę nadpalone. Tak jest w obydwu lampach w żarówkach od świateł mijania, długie są OK. Mam pytanie co może być tego przyczyną, jakieś problemy z instalacją w samochodzie??? Niżej zamieszczam foto
Obrazek
Obrazek

_________________
zobacz mojego is-ka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=34184


Ostatnio edytowano 18 listopada 2008, 21:32 przez RobertS11, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Mysle ze nadtopienie to powstalo w skutek duzej temperatury do ktorej dochodzi podczas swiecenia zarowik...to znaczy zarowka swiecac wytwarza duza temperature...i dodajac do tego to iz samochod nie jest nowy tylko ma pare lat a co za tym idzie styki rowniez to z czasem sie topia :)

To nie jest wina instalki...tak juz jest...w jednym bardziej sie nadtapiaja w innym mniej ;)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Może masz za dużą moc żarówek :niepewny:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 112
Lokalizacja: lubelskie
Moje BMW: E60
czyli mam się tym nie przejmować i śmigać dalej :niepewny: ?

_________________
zobacz mojego is-ka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=34184


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Może masz za dużą moc żarówek :niepewny:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 112
Lokalizacja: lubelskie
Moje BMW: E60
nie żarówki są 55W

_________________
zobacz mojego is-ka
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=34184


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Tak jak mowie...jesli zarowki sa oki to wszystkiemu winna jest temperatura...i czas ;)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 16:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 140
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N
Miałem to samo,powodem było obluzowanie sie kabelka w konektorze.Załóż nowy konektorek kątowy,dobrze go zaciśnij i zalutuj połączenie-po problemie. :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 19:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Jeśli nie masz za mocnej żarówki (a czytam, że nie), to weź kombinerki i delikatnie dociśnij tą końcówkę na wtyczce. Tak aby ciężej wchodziła na żarówkę. Powinno pomóc. Ewentualnie tak jak napisał Maciek.KR załóż nowy konektorek.

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 19:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
mozliwe tez ze masz zasniedziala wtyczke i stawia wiekszy opor przez co sie rozgrzewa.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL