BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] 2,5 12v temp pilne!
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 00:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
dzisiaj zauwazylem ze temp mi skacze jak stoje w korku itp
mialem taki problem ponad rok temu zlekcewazylem to
az mi gowica padla
ale pozniej bylem remont glowica uszczelka itp i bylo ok az do dzisiaj
czy to poprostu moze byc zywkle zapowietrzenie ?


Ostatnio edytowano 4 stycznia 2007, 01:10 przez M_benz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 06:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
hmm... miałem taki problem w e 28 mianowicie skakało między 1/2 a 3/4 skali tylko że wyglądało to jakby wskazówka niemogła sie zdecydować gdzie ma stanąć.
były to poprostu takie gwałtowne skoki okazało się że złącze na czujniku tempetatury było zaśniedziałe i zmieniała się rezystancja połączenia. sprawdż to przy okazji ,
a pozatym jeśli ci się tak dzieje to w takich momentach włączaj na full ogrzewanie aby odprowadzać nadwyżkę temperatury.
co do zapowietrzenia to jaknajbardziej możliwe lub visco się kończy
jeżeli visco jest dobre to jeśli przegazujesz dobrze zagrzany silnik to powinno być takie charakterystyczne wycie przy schodzeniu silnika z obrotów, pierwsze silnik wytraca obroty a zanim śmigło. Najlepiej to sprawdzić przy otwartej masce ; poczekaj aż silnik się dobrze dogrzeje na wolnych , apotem rura i słuchaj :D
bratu w e12 się kiedyś visco zapiekło co powodowało że trudno było uzyskać temperaturę roboczą ,ale zato bardzo fajnie było słychać to wycie, silnik m30 2,5 na gażniku miał odgłos jak jakaś 6litrówka z turbem :hurra:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 13:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: Radomysl W./ KrakĂłw
Witam.
Mialem tak samo niedawno w m20b25.
Polecam sprawdzenie termostatu, a jak dlugo nie byl ruszany to wymiana. U mnie pomoglo.
Sprawdz jeszcze czy nie jest zapowietrzony uklad. Kiedys mialem 325 m50 i temp. falowala. Okazalo sie ze za malo plynu bylo.
Jak dalej nic nie pomorze to chyba juz tylko glowica, ale piszesz ze miales remont, wiec moze jednak nie ;)

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 14:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Myszków
bylem dzisiaj u mechanika i okazalo sie ze byl niski poziom plynu
wiec odpowietrzyl i dolal plynu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL