hmm... miałem taki problem w e 28 mianowicie skakało między 1/2 a 3/4 skali tylko że wyglądało to jakby wskazówka niemogła sie zdecydować gdzie ma stanąć.
były to poprostu takie gwałtowne skoki okazało się że złącze na czujniku tempetatury było zaśniedziałe i zmieniała się rezystancja połączenia. sprawdż to przy okazji ,
a pozatym jeśli ci się tak dzieje to w takich momentach włączaj na full ogrzewanie aby odprowadzać nadwyżkę temperatury.
co do zapowietrzenia to jaknajbardziej możliwe lub visco się kończy
jeżeli visco jest dobre to jeśli przegazujesz dobrze zagrzany silnik to powinno być takie charakterystyczne wycie przy schodzeniu silnika z obrotów, pierwsze silnik wytraca obroty a zanim śmigło. Najlepiej to sprawdzić przy otwartej masce ; poczekaj aż silnik się dobrze dogrzeje na wolnych , apotem rura i słuchaj
bratu w e12 się kiedyś visco zapiekło co powodowało że trudno było uzyskać temperaturę roboczą ,ale zato bardzo fajnie było słychać to wycie, silnik m30 2,5 na gażniku miał odgłos jak jakaś 6litrówka z turbem
