BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 23:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] USZKODZONE PRZEWODY, CEWKA...
PostNapisane: 21 listopada 2008, 14:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 93
Witam!
Mam kłopot z autem, objawy były takie, że kiedy odpalałem je codziennie rano to troszke szarpało na początku i przechodziło to po kilku minutach jazdy. Niedawno oprócz tego, ze szarpało dało się odczuć BARDZO DUŻY spadek mocy, tego samego dnia w czasie jazdy auto poprostu zgasło i więcej nie ruszyło...

Oddałem auto na warsztat, wstępna diagnoza to wymiana zalanych świec i przewodów... nie pomogło niestety, kolejna diagnoza to uszkodzona cewka.

Co o tym myślicie? Czy ktoś miał podobną sytuacje? :(

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 14:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
kolego sroobuj wypiac przeplywomierz byc moze jego wina


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 15:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 93
Dodam tylko, ze miałem nie szczelne połączenie rurek od spryskiwaczy ze spryskiwaczami i cześć płynu/wody która powinna trafić do dyszy trafiała pod maske, jak tylko to zobaczyłem to od razu starałem się coś z tym zrobić ale najwidoczniej nic to nie dało bo i tak okolice spryskiwaczy były mokre cały czas tak, ze az kapało...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL