BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36]Co zmienie tarcze to cały czas mi biją .
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 15:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
witam mam problem ! od jakiegos czasu co zmienie tarcze to czały czas mi bija :zalamany:. zmieniłej juz chyba z 5 kompletów i zakażdym razem jak je docieram to dupa- za każdym razem mi bija czy jest jaiś sposób na to.
oczywiście przy docieraniu nie przekraczam 80 km/h przez jakieś 300 km i tu nagle mysle że jest ok lece 120 po czym chamowanie i znowu bicie. Już mam dosyć BMW :zly:


Edytowałem temat -Labrador

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Ostatnio edytowano 5 stycznia 2007, 08:59 przez robert, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 15:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: z kÂątowni...
to ja chętnie je od Ciebie wezmę.
mogę zaraz być u Ciebie? :rotfl:

BTW, jakie tarcze stosowałeś???

_________________
18.11.2006


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 15:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
A sprawdzałeś dokładnie koła ? Wyważenie, opony ? Skoro to już 5 komplet to przyjrzałbym się dokładnie całemu zawieszeniu możliwe że gdzieś jest poprostu luz i przez niego czuc to bicie u mnie co prawda nie w E36 ale E28 też z hamowaniem było wszytsko ok ale jeżeli mocniej się naciśnie hamulec przy stówce to zaczyna bic kierownica ale okazało się że to nie krzywe tarcze a luzy w zawieszeniu...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 15:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
tarcze ATe z 380 zł komplet i też zaczeły bic przy wyższej predkości
a jeśli chodzi o luzy w zawieszeniu to przy ostatniej zbiezności wymieniłe swożnie i końcówki rążków. Jestem załamany i zdegustowany takimi awariami. Jeżeli macie kogoś kto odkryje problem , a nie będzie chciał zmienić całe zawieszenie to dajcie znać dzieki pozdrawiam :/ :/ :/

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 15:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: z kÂątowni...
ja stawiam na kijowe tarcze. kumpel ma E36 Cabrio. wymieniał tarcze, założył oryginały i skończyły się jakiekolwiek problemy.
olać zamienniki!

_________________
18.11.2006


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 15:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 211
Lokalizacja: XXXXXXXXX
ATE to bardzo porządne tarcze, montowane przez fabrykę....
Na 100% masz coś z zawiasem a nie z tarczami....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 16:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: z kÂątowni...
NIKI, wiesz, ja już się na kilku przykładach przekonałem, jak wygląda część OEM'owa, którą wkłada do auta fabryka, a jak zamiennik. powiem Ci, że istnieją pewne rozbieżności, jeśli chodzi o jakość...
przykład: M20, pasek rozrządu. oryginał Conti, zamiennik również. po dokładnych oględzinach biorę oryginał, zdecydowanie rezygnując z zamiennika.
i tak jest w wielu przypadkach.
istnieje też wytłumaczenie takiej sytuacji.

_________________
18.11.2006


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 19:01 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
robert, kup od stonesa1 tarcze Zimmermanna . Ja miałem też problemy z biciem przy nowych i dopiero przy tych Zimmermannach jest OK . :) A i na dodatek tanio u Stonesa , bo ja zapłaciłem do swojej 260zł za komplet :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 22:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37049
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
robert, a na jakich kólkach jeżdzisz? może to problem z chłodzeniem tarcz prze np. kołpaki albo jakieś zabudowane felgi :dontgetit:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, 22:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
Biały wiesz co najpiew sprawdze czy amorki nie drżą przy chamowaniu bo też możliwe a później jak to nic nie da to do Stonsa sie zwróce. mam nadzieje że to nic strasznego bo nie lubie wydawac niepotrzebnie na auto. :mur:

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Ostatnio edytowano 4 stycznia 2007, 22:20 przez robert, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 01:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
ja kiedyś wpadłem w wielką dziurę nadrodze i niby nic się nie stało, a po kilku dniach sie okazało że coć mi bije przy chamowaniu. czepało całym przodem :kwasny:
po oględzinach okazało się że mam krzywą piastę :szok:
ale to że możesz mieć luzy w zawieszeniu to ;TYZ PROWDA :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 08:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
mcgiver napisał(a):
ja kiedyś wpadłem w wielką dziurę nadrodze i niby nic się nie stało, a po kilku dniach sie okazało że coć mi bije przy chamowaniu. czepało całym przodem
po oględzinach okazało się że mam krzywą piastę
ale to że możesz mieć luzy w zawieszeniu to ;TYZ PROWDA


tzn tak może byc ale jak by była krzywa piasta to by koło też latało a tego niet !
No moze na kole jest to mniej odczówalne . Wszystko sprwdze i opisze co było przyczyną

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 09:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: Brema
Moje BMW: e65
Kod silnika: m57b30tu2
witam . po tylu tarczach sprawdzil bym tuleje metalowo-gumowe na wahaczach z przodu. to samo mialem w e30.

_________________
bmw-moja pasja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 10:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
robert napisał(a):
tzn tak może byc ale jak by była krzywa piasta to by koło też latało a tego niet !
No moze na kole jest to mniej odczówalne . Wszystko sprwdze i opisze co było przyczyną

zgadza się , ze względu na neruwności opony raczej takie coś by było niezauważalne, natomiast dla tarczy kilka dziesiątek milimetra bicia to bardzo dużo i właśnie przy chamowaniu to się może objawiać.
jakby niebyło to są to tylko domysły bo nic się nie stwierdzi na 100% nie będąc przy samochodzie :D
a żadko się zdarzają przypadki awari żeby były w 100%identyczne

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 10:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
ja też miałem takie trzepotanie przy hamowaniu powyżej 120/h. koła wyważone żadnych luzów w zawieszeniu, tarcze i hamulce ok. Pomogła dopiero wymiana kół z przodu na inne.Miałem 17" wróciłem do 15". Okazało się że mimo dokładnego wyważenia koła z przodu takie trzepotanie przy hamowaniu ujawniało się dopiero przy prędkości powyżej 120/h. przy mniejszej wszystko było OK. Sróbuj wymienić koła.

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL