BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] E-36 318is rosnaca temperatura na wolnych obrotach
PostNapisane: 20 listopada 2008, 23:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie-Krasnystaw
Moje BMW: E 36 ;E 21;E 34
Kod silnika: M42B18;M10B18;M50B25
Witam serdecznie od jakiegos czasu zauwazylem ze na postojach np korkach lub powolnej jezdzie tak do 40km/h rosnie mi temperatura silnika jak dodam gazu i troche przytrzymam to wskaznik opada co moze byc tego przyczyna ? moje autko to e36 318is compact ciekawostka jest czesty brak cieplego powietrza przy wlaczonym nawiewie (nie posiadam klimy) z gory dziekuje za wszystkie porady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 23:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Zabrze
1 Zbyt mały poziom płynu chłodniczego- jeżeli nie to:
2 Źle odpowietrzony układ chłodzenia- jeżeli nie to:
3 Blokuje się termostat- nowy około 50zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2008, 23:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2541
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 530d
Zacznij od rzeczy najprostszej sprawdź sobie stan płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym. Możliwe, że masz go za mało. I raczej stawiałbym na to. Jeśli nie możesz mieć zapowietrzony układ tak jak pisze _carlos-,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 17:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
_carlos- napisał(a):
1 Zbyt mały poziom płynu chłodniczego- jeżeli nie to:
2 Źle odpowietrzony układ chłodzenia- jeżeli nie to:
3 Blokuje się termostat- nowy około 50zł.

Mam takie samo zdanie

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 listopada 2008, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie-Krasnystaw
Moje BMW: E 36 ;E 21;E 34
Kod silnika: M42B18;M10B18;M50B25
Na poczatek dziekuje za porady mysle ze juz rozwiazalem problem bo ogrzewanie w normie wskaznik na swoim miejscu jest super a najwazniejsze ze wszystko zrobilem sam ,postanowilem zmienic calkowicie plyn na nowy korzystajac z cennych rad forum odpowietrzylem uklad lecz zastanawia mnie jedno wszedzie pisza ze plynu jest 5-6 litrow a ja spuscilem i wlalem ok 3,5l czyzby cos gdzies jeszcze zostalo ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 00:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Zabrze
Spuściłeś pewnie tylko z chłodnicy i węży, bez cieczy w bloku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 17:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: lubelskie-Krasnystaw
Moje BMW: E 36 ;E 21;E 34
Kod silnika: M42B18;M10B18;M50B25
no wlasnie ,nie bylem pewny ktora to sruba jest by oproznic blok z plynu a ze jestem dopiero poczatkujacym majsterkowiczem to wolalem nie ryzykowac tym bardziej ze autem jezdze na co dzien narazie pozostanie tak nabiore widzy i doswiadczenia to wtedy zrobie to jak nalezy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 20:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: sieradz
wlasnie a jak nie spusci sie plynu z bloku to ten plyn sie jakos razem wymiesza z tym nowym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 22:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Zabrze
Wymiesza się. Przy odpowiedniej temperaturze silnika otwiera się termostat, co powoduje mieszanie się zagrzanej cieczy w bloku silnika z cieczą z chłodnicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL