BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 03:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Klepanie po wymianie popychaczy
PostNapisane: 23 listopada 2008, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
witam dzisiaj odebralem auto od mechanika, bo miale wymieniane dwa popychacze, problem w tym ze stukaja mi szklaneczki, czy to jest normalne po wymianie popychaczy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 20:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Moim zdaniem nie jest to normalne, dlaczego nie wymieniłeś wszystkich popychaczy? :niepewny: przecież trudno zlokalizować, które popychacze są zepsute i bezpieczniej wymienić wszystko w pakiecie...

[ Dodano: 23 Listopad 2008, 20:48 ]
A tak w ogóle to "szklanki" to nie to samo co popychacze hydrauliczne? ;) :niepewny:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 16:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
chodzi o to ze jak jechalem ostatnio zaczelo mi cos walic w silniku, latal jak porabany, oraz spadek mocy. okazalo sie ze na dwoch ostatnich zaworach, to cos co je podnosi i opuszcza nie mam pojecia jak sie to fachowo nazywa, sie zablokowalo. po wy mianie popychaczy przez jakis czas wszystko bylo ok i tu nagle znowu slysze strasznie mocne klekotanie , spadek mocy, obroty tez spadaja i chodzi jak by tylko na 3 garach, co to moze byc? zauwazylem ze olej jest na max, moze to jest przyczyna, prosze o rade


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 17:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
marekdyno napisał(a):
zauwazylem ze olej jest na max, moze to jest przyczyna, prosze o rade

to nie jest przyczyną... zostały nie wymienione jeszcze dwa popychacze, może to dla odmiany one teraz walą :kwasny:
Albo kolo w warsztacie spaprał robotę i czegoś dobrze nie poskładał
Niech się mądrzejsi wypowiedzą...

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 19:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: norwich
przed chwila byl koles ktory robil auto, wywnioskowal ze gubi sie gdzies iskra, bo faktycznie chodzi jakby na 3 gary sprawdzil jakas lampka . mozliwe ze walnieta jest kopulka od ktorej ida kable do swiec. podejdzie wymienic jeszcze raz olej i filter oraz swiece. o tym stukaniu mowi ze to normalne i bedzie stukac przez pare dni, nie wiem co robic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 19:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ustka
kable do świec można łatwo sprawdzić u każdego mechanika ...niech sprawdzi oporność na każdym przewodzie. Świecy już tak łatwo nie idzie sprawdzić , bo przy wysokim ciśnieniu może inaczej pracować niż na zewnątrz(jak masz jakieś inne załóż na chwile i się przejedź). Kopułka też nie powinna sprawić problemu. Jak z elektryką będzie dobrze to zabierz się za układ paliwowy.
PS. i nie dawaj więcej autka do tego mechanika ,bo nie znam jeszcze żadnego mechanika ,który nie zasugerowałby Ci wymianę wszystkich popychaczy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 19:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
bizon napisał(a):
który nie zasugerowałby Ci wymianę wszystkich popychaczy

Dokładnie przecież kolega ma ich tylko 4 :kwasny:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL