BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 00:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] nie chce odpalić po wymianie termostatu
PostNapisane: 28 listopada 2008, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: GdaĂąsk-Konin
Błagam o pomoc wymieniłem przed chwila termostat w e34 po czy przeszedłem do odpowietrzenia auta. niestety po wyłączeniu silnika nie mogłem go ponownie odpalić. Przy wymianie zdjąłem przewody paliwowe i nie wiem czy prawidłowo je podłączyłem proszę o jakiś schemat lub pomoc który wężyk jest od czego.


Ostatnio edytowano 29 listopada 2008, 15:07 przez skrzypek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 22:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: kuj-pom
jaki silnik ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 22:32 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
skrzypek, zatytułuj temat zgodnie z zasadami i regulaminem...

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 22:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
hm, a po co te przewody paliwa odpinałeś? ps. no jaki ten silnik?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 22:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: GdaĂąsk-Konin
silnik 2litry 12v


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 23:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: GdaĂąsk-Konin
Musiałem odpiąć te przewody ponieważ nie mogłem odkręcić obudowy termostatu... Dodatkowo zauważyłem że chyba mi pompa nie pracuje więc chciałbym wiedzieć który przekaźnik odpowiada za pompę paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 23:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
daje 100% że odwrotnie prewody podłączyłeś i spaliłeś pompkę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 05:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: GdaĂąsk-Konin
dajcie jakieś zdjęcie jak odróżnić te przewody żebym nie spalił nowej pompy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL