BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 11:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zawieszajaca sie pompa paliwa
PostNapisane: 29 listopada 2008, 11:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Witam.Mam problem z moim autem.Otoz na benzynie gdy silnik sie rozgrzeje przy niskich obrotach i dodaniu gazu nie słychac reakcji na gaz auto nie przyspiesza tylko tak jakby warczy....Pytalem sie znajomych jedni mowili ze to czujnik przepustnicy (jest ok) a inni ze to pompa paliwa sie zawiesz i nie daje wiecej paliwa...NIe wiem jak to jest...Czy w momencie dodania gazu pompa podaje wiecej paliwa???Aha mam jeszcze uszkodzony regulator napiecia (swiatła mrugaja ) i nie wiem czy to cos ma wspolnego...

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 12:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Pompa paliwa pobaje cały czas takie samo ciśnienie.chyba 3bary. Co do regulatora nap. to powyżej 15 volt ład. powinien ci gasnąć silnik.Komputer ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem. Masz gaz. Sprubuj odpiąć przepływke

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 13:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Tak gaz mam.Na gazie tego problemu nie ma....Czyli pompa ciagle to samo napiecie ma i cisnienie niezaleznie od wduszenia pedału gazu.Bede musial odlaczyc przepływke.Jak odłączyłem to silnik jakby sie dławił.......


Byłem na kompie kiedys i jak były te objawy to sie pokazał błąd : zwarcie na wtrysku.........Nie wiem co on oznacza...

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 14:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Wydaje mi się że jesli przeplywka jest sprawna to po jej odlaczeniu auto powinno zgasnac. (oczywiscie na PB) Ale pewien tego nie jestem, moze podjedz na kompa jeszcze raz...

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 15:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Kucu napisał(a):
Wydaje mi się że jesli przeplywka jest sprawna to po jej odlaczeniu auto powinno zgasnac
nic z tych rzeczy bedzie dalej pracowac.
wskakuje ono wtedy w tak zwany tryb awaryjny

słyszalem ze jak na 3 biegu wcisniesz gaz w podlaoge i strzałka ekonomizera sie nie schowa tz ze przepływaka padnieta. (nie jestem pewien czy to prawda)

Kucu napisał(a):
moze podjedz na kompa jeszcze raz...
najlepsze rozw na poczatek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 15:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
No ale byłem i wyskoczył błąd że zwarcie na wtrysku ...Cokolwiek to oznacza...Sprawdzałem z elektrykiem kable,czyscilismy wtryski itp..NIc nie pomogło...

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 18:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Moj np gasnie po odpieciu przeplywki, ale to M40 i ma innego kompa zapewne.
A na 3 pedal w podloge wskazowka sie chowa od razu, na innych biegach niekoniecznie

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2008, 19:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A mi sie wydaje ze to włąsnie ten błąd ze jest zwarcie na wtrysku...ALe jak go naprawic????? Czy musze listwe wymienic czy jakis wtrysk???

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL