BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 00:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is... brak biegow
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 00:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
witam wszytki jestem tu nowy i mam problem posiadam bmw 318is ogulnie zadowolony jestem ty wczorajaszej nocy wracajac ze szczecina:( przy redukcji z 5 na 4 tak jak by bieg sie zablokowal:9 i sprzeglo zanikalo powoli po jakis 30 km sprzeglo calkiem zniklo mozna 1 palem je wcisnac do konca:9 co to moze byc od czego zaczac pomuzcie (:(:((:


Ostatnio edytowano 1 grudnia 2008, 09:58 przez jambo29, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 08:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
Jak jednym palcem mozna wcisnac, to tak jakby cisnienia w ukladzie nie bylo.
Moze jakis waz od plynu Tobie pekl lub uszkodzil sie Tobie wysprzeglik?

A biegi na wylaczonym silniku Tobie wchodza?

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 09:39 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
matti21sk napisał(a):
Moze jakis waz od plynu Tobie pekl lub uszkodzil sie Tobie wysprzeglik?
plyn do sprzegla dolewa sie tam samo gdzie plyn do hamulcow to ten sam.

moze miales malo i ukladaik ci sie zapowietrzyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 09:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
a odpowietrza sie przy skrzyni biegow z dolu :D a jak juz tam bedziesz to wykrec to i sprawdz czy sie nie zapiekl ten "bolec"ktory wchodzi w skrzynie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 10:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
siemka:) wezyki cale stan plynu ok biegi wchodza na zgaszonym i zapalonym bez sprzegla tylko 1 ciezko nie wbija sie a na zapalonym sprzeglo na wstecznym jak by po opuzniniu zalalo lecz 1 ,2 ,3 ,4 5, cos gdzechocze ale samochod minimalenie rusze dzis juz wykrecilem wysprzeglik moze to on nawalil ale nie wyglada zero wyciekow:( ile moze kosztowac taki wysprzeglik?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 11:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
Objawy zapowietrzonego ukladu. Zbirniczekdo plynu hamulcowego i plynu do hydrauliki sprzegla jest ten sam. Zbiornik jest jedynie podzxielony na dwie komory. Ta komora od strony tyłu auta jest do sprzegla. Sprawdz jakin tam jest poziom.
U mnie musi byc prawie pod sama korek.

pzdr

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 17:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 166
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Moje BMW: bylo E36 jest WRX
Kod silnika: -
Siemka, apropo skrzyni biegów. Jak zdejmuje sie gałke zmiany biegów? Chce zdjąć bo chce oddac do obszyca nową skórą. Z góry dzieki za pomoc :)

_________________
Zobacz moje byłe E36 coupe :) viewtopic.php?f=6&t=52493

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
siemka zmienilem wysprzęYglik ale nie moge odpowietrzic? jak dokladnie to zrobic i czy jest mozliwe ze pompa poszla sprrzegla? pompuje na zapalonym siliku i zgaszony i jest to samo troszke powietrza i plynu pomuzcieeeeeeeeee!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 17:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
na wysprzegliku masz zawor - odpowietrznik ( na klucz 8 lub 7).
Potrzebne se 2 osoby
1. 1 osoba pompuje - naciska okolo 10-15 razy pedal.
2. 1 osoba Trzymajac caly czas wcisniety pedal.
3. 2 osoba odkreca zawor ( troszke tylko - tak aby zaczal schodzic plyn.
4. Jak zjedzie pedal sprzegla do samej podlogi to 2 osoba zakreca zawor.
5. Dopiero teraz osoba pompujaca moze swobodnie puscic pedal sprzegla.

Czynnosci nalezy powtarzac do skutku. - Pamietaj zeby caly czas byl zachowany poziom plynu w zbiorniku.

ps. ja u siebie robilem kilka razy - bez skutku, okazalo sie ze zaworek mial zatkany otwor i plyn wogole nie schodzil. - Wystarczylo wlozyc igle w zaworek i ja uderzyc klika razy mlotkiem. Otwor sie odepchal i odpowietrzanie przeszlo juz gładko.

pzdr

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 18:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
ok plyn z wezyka leci ale wniemoge odpowietrznic:(co sie dzieje:( co to moze byc:(
moze wysprzeglik zalac plynem????a i czy na zapalnony silik???
czy na zgaszonym odpowietrzniac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 18:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
Ja odpowietrzalem na zgaszonym silniku.

Sprawdz poziom plynu - musi byc taki aby zalal wezyk wchodzoacy z prawego tylnego naroznika zbiornika plynu hamulcowego( patrzac od przodu auta).

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 19:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
kolego metoda pompowania nie zabardzo sie sprawdza przy sprzegle.

lepiej jest wtloczyc plyn od dolu czyli przez odpowietzrnik.

do tego bedziesz potrzebował jakiejs pompk,i ja urzywalem starej pompki paliwowej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 19:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
teraz to lipa dzis kupilem wysprzeglik i juz lipa gwint w ktory wkrecany jest wezyk z plynem zjechal sie:( co zrobic nie moge wykracic:(aluminium:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 20:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
no to kupa...

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
kupa duza:( i jeszcze wezyk do wymiany czy normalnie sie je dostanie?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 21:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
To sie spozniles 2 tygodnie, bo wywalalem rozne duperela, ktore mi po angliku zotaly.
Bym akurat mial to co potrzebujesz.

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
no to szkoda:( a nowe czesci drogo wyjda? najgorszy wezyk:( bo nie wiem:( wysprzeglik to wiem:)a i czy przy ty odrazu pompke sprzegla wymienic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 22:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
A czy to że sprzegło ciezko sie wdusza może byc przyczyna zapoietrzenia układu???

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 09:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
jak uklad by byl zapowietrzony to by sie wciskalo lekko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 13:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: gorzow wlkp
jaka moze byc cena :przewodu od wysprzeglika ten co plyn nim leci, wysprzęglika , i pompki pod pedalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL