BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 13:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ e30 ] 2.5 automat problem z rzegotaniem ??
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 10:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Radomsko
Moje BMW: e36 sedan. 2.5 Td
witam. mój problem polega na tym że po odpaleniu i podczas jazdy słychać rzegot u góry w silniku jakby w rejonie zaworów ? człowiek od którego nabywam samochód mówi ze zaczęło walić tak na śląsku i dojechał nią do łódzkiego tu gdzie mieszka i postawił , twierdzi ze coś nad zaworami ten wałek ? czy coś ? o co może chodzić z tym tłuczeniem i ile pojeżdżę na tym co do roboty i ile wyjdzie naprawa?


Bmw e30 2.5 benzyna / gaz / automat. 1990 rok , sedan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 11:25 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Może wystarczy wyregulować luz zaworowy. A może warto wymienić rozrząd (pasek, rolka, napinacz). Jest trochę opcji.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 10:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: Radomsko
Moje BMW: e36 sedan. 2.5 Td
sam nie wiem. teraz sie dowiedziałem że to może być podpora wału ? pęknięta...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 14:32 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Podpora wału jest pod samochodem, mniej więcej w połowie jego długości... Jej uszkodzenie objawia się stukami, a nie rzężeniem.
Miałem, a w zasadzie mam, podobny problem do Twojego. Zaprowadziłem auto do mechanika - wymienili rozrząd (tzn. rolki, napinacz, pasek) oraz pompę oleju - to ona miała być winowajcą. I faktycznie, przez tydzień-dwa było ok, ale zaczęło rzęzić znowu. No to pojeździłem tak jakiś czas. Naszło mnie na wymianę wiska - wymieniłem i znowu przez parę dni było cichutko, ale problem wrócił. Teraz obstawiam pompę wody, ale już jej nie wymieniam, bo szykuje się wymiana całego silnika.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL