BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 22:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] nie działa ręczny podczas jazdy bmw 525tds
PostNapisane: 16 lutego 2007, 18:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
witam. mam problem u znajomego w bmw 525tds 92r niedziała ręczny ( na postoju zaciągamy ręczny i stoi bryka) za to podczas gwałtownych nawrotów nici - nic nie działa tak jakby w ogule tego ręcznego nie było, wyczuwalny jest letki opór. :zdziwko: co to jest?

_________________
magnat


Ostatnio edytowano 16 lutego 2007, 23:45 przez magnat2000, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 19:33 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
jesli jedziesz np 70km\h po asfalcie reczny nie zablokuje ci kol,natomiast jesli jedziesz 20km\h po szutrze to powinien zablokować.Tak ma bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 20:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
to ja to tez wim kolego ale niema tam nawet zadnej róznicy, o blokowaniu niwema nawet mowy , zadnej reakcji recznego podczas jazdy

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Sprubój podciągnąć ręczny tak żeby zaczynał łapać na drugim ząbku.
Ale niewymagaj od szczęk tego co od klocków, są też sportowe samochody z ręcznym z chydrauliką i zaciskami .
Sprawność ręcznego w bmw zależy od dokładnego ustawienia mechanizmu; pierwsze przez ustawienie dokładnie linek w tunelu przy dżwigni, jednocześnie kontrolując mechanizm pod ściągniętym tarczobębnem.Najważniejsze żeby to tak ustawić ,aby linki w pozycji wyjściowej już były delikatnie napięte ,żeby nie tracić zakresu ruchu dzwigni na kasowanie luzu.
Dopiero na samym końcu reguluje się rozpieraki przez otwór w tarczy.
Kiedyś tak ustawiłem ręczny w e28, że przy 50km/h szedł dym z pod kół.
Niestety aby ręczny był sprawny, należy go dość często kontrolować , bo niestety nie jest to mocna strona tych samochodów.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2007, 09:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz co jest grane jak chcesz zawijać na ręku to nowe bębno tarcze i nowe szczęki(dobrej firmy) i dobra regulacją. wtedy będzie luksius

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2007, 10:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Ta jak nie zajrzysz to się nie dowiesz!

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2007, 14:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
hamulca postojowego uzywa sie na postoju. W BMW lecisz bokiem dzieki tylnemu napedowi i naciskaniu gazu, a nie zaciaganiu recznego jak w Seicento czy Tico.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 13:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: KrK
"podczas gwałtownych nawrotów nici "

hehe, reczny w BMW przynajmniej w standardowych modelach sluzy do zaciagania na wzniesieniach itp, a do szalenstw to chyba raczej nie, chyba ze musi byc jakis specjalny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 15:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ja nie mam "specjalnego" tylko serie ale za to wszytko nowe TEXTAR na ręku zawijam w każdych warunkach łapie na 2 ząbek hampel żyteta. nie zawsze gazem nawrote da sie zrobic

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL