BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] DYFER OD COUPE DO SEDANA
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 12:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: TERESPOL
WITAM. MAM PYTANIE - CZY TYLNY MOST OD E36 CUPE BĘDZIE PASOWAL DO E36 SEDAN? OBYDWA MODELE MAJĄ TEN SAM SILNIK.


Ostatnio edytowano 14 grudnia 2008, 13:12 przez maciek2m, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 13:12 
Po pierwsze- nie pisz dużymi literami

Po drugie- tak, będzie pasował.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 17:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
maciek2m napisał(a):
OBYDWA MODELE MAJĄ TEN SAM SILNIK.
naewt moze byc z silnika 1,6 1,8 i i 2,0 dalej juz sa inne przełozenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 19:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
rdk napisał(a):
naewt moze byc z silnika 1,6 1,8 i i 2,0 dalej juz sa inne przełozenia

inne przełożenia oraz inne flansze. w wiekszych silnikach są grubsze półośki.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 76
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e36 318tds
Kod silnika: m41b18
e36 316 ma 3.38 wiec inne jak 318 320 318is


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 22:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Cytuj:
e36 316 ma 3.38 wiec inne jak 318 320 318is


Nie do końca się z tym zgodzę...
Ja mam 318i M43 i mam przełożenie 3.48. Kolega ma 318is i ma 3.38 a w 320i M50 kolejnego znajomego jest 3.48. :) Co do mojej 320i to już inna bajka bo robiłem przekładkę dyfra i mam teraz 2.56 więc na 2 biegu 120km/h gwarantowane :hyhy: no ale traci na Nm niestety :kwasny:

Także wydaje mi się że najlepiej spojrzeć na dyfer i zobaczyć jakie ma przełożenie :)

Do 1.8is ja bym założył 3.38 bądź ewentualnie 3.15 które były w wersjach 323i ; 325i bodajże :] Jeżeli 3.15 to zyskach na v-max ale troszkę straci Nm. Czyli np. jak miałbyś na 3.38 na 5 biegu przy 3tys.obr. 110km/h to na 3.15 miałbyś tą prędkość przy 2,8 -2,9 tys.obr.

Od Coupe do Sedana pasują na pewno ;) Co innego Compact bo tam jest zupełnie inne mocowanie dyfra. :kwasny: (moim zdaniem bez sensu bo powinny być w E36 takie same dyfry jeżeli chodzi o ich montaż niezależnie od wersji nadwozia)

To tyle z mojej strony :P
Poprawcie mnie jak coś tam zagmatwałem :super:

Pozdrawiam! ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] DYFER OD COUPE DO SEDANA
PostNapisane: 13 lutego 2014, 16:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 543
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 320i
Kod silnika: M52B20
odkopuję trochę temat. Kończy mi się dyfer, teraz mam na małej głowie 3.45 z silnikiem M52B25 wiec pięknie się zbiera ale zastanawiam sie czy nie wrzucić 3.38 ktoś jest wstanie mi powiedzieć jak mocno obniży mi to sprint do setki i dalej, bo nie wiem czy jestem gotowy się pogrążyć w smutku dla zyskania trochę dłuższych biegów niż dwójka do 85 km/h

_________________
zobacz moje e36
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=69377


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] DYFER OD COUPE DO SEDANA
PostNapisane: 13 lutego 2014, 16:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
między 3,45 a 3,38 - nie odczujesz roznicy. Obydwa przełozenia dyfrów to mała głowa i fabrycznie wypuszczano je we wszystkich R4. Z tego co pamiętam... przedliftowe R4 miały 3,45, a poliftowe 3,38. W tym R6 b20 miało tylko 3,45.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL