BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z przepływomierzem?
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 51
Lokalizacja: Bartoszyce
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Witam mam mianowicie taki problem w moim bmw e36 1.6i m43 mianowicie przy odpaleniu gdy silnik jest zimny auto przez dwie trzy minuty pracuje ok nie licząc tego że od 1500 obrotów wzrasta do 2500 a później spada i zaczyna gasnac. Gdy odłacze przepływkę pracuje ok jak to w awaryjnym małe wahania obrotów ale trzyma się prawie na 1500. Przepływka została wyczyszczona sprayem CRC i nic nie pomogło. Dodam że gdy jest podłączona u pedał gazu jest jakiś taki dziwny trochę trzeba poczekać aż wejdzie na obroty i jakby miał jakieś opory zdejmujac z niego nogę trzeba 3, 4 sekundy poczekać aż obroty spadną. Na odpietym tego nie ma gaz chodzi lekko jak powinien. Zastanawiam się nad resetem komputera ale proszę Was koledzy i koleżanki o pomoc. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 20:06 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
radziłbym kolego podłączyć auto pod kompa jeżeli przepływka jest walnieta to komp wykaże jest to tańsze niż kupno nowej
choć faktycznie wszystko na nią wskazuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 51
Lokalizacja: Bartoszyce
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
dzieki za rade ale wystarczył reset kompa ECU
teraz auto pracuje jak powinno obroty stoja w miejscu a tyle sie z tym meczyłem ale juz wszystko gra :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL