BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 13:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] ustawienie zapłonu + problem na zimnym silnuku
PostNapisane: 16 grudnia 2008, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: IÂłowo
Witam !
Jak można ustawić zapłon ? Chodzi mi samemu bez jeżdżenia na komputer.
I drugi problem : Gdy autko jest zimne ( po nocy ) to jak odpali to zaraz spada z obrotów i gaśnie. Trzeba przytrzymać na około 1500obr żeby sie rozgrzał i jest ok. Co jest ? Myśle że to właśnie z tym zapłonem coś moze być


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Lokalizacja: IÂłowo
I co nikt nic nie wie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 20:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
A co tu wiedzieć, skoro nie chcesz jechać na ustawieni zapłonu to pewnie wiesz że nie kosztuje to 5 zł i nie jest to samo ustawienie zapłonu co w maluchu.

Kwestia ustawienia zapłonu, można go ustawić za pomocą komputera albo przy pomocy tego urządzenia http://allegro.pl/item499794244_diesel_pompy_rotacyjnyne_zest_do_spr_pocz_tloczen.html
Aby w 2.5td ustawić zapłon trzeba zdjąć kolektor dolotowy, ale...
co prawda przy pomocy komputera da rade to zrobić (bo można bez kolektora uruchomić silnik) ale jest to niezalecane, poza tym dość ciężko to zrobić bo po poluzowaniu wszystkich śrub do regulacji pompy przewody paliwowe nadal trzymają i ciężko jest obrócić pompę.
Nie wiem jak jest z dokładnością takiego ustawienia bo zawsze ustawiałem przy pomocy tego urządzenia które pokazałem w linku wyżej.
Tego też byle kto nie ustawi bo trzeba wiedzieć o co chodzi :) ale... trzeba odkręcić kolektor i przewody paliwowi w wtedy jest już prościej i spokojnie można wszystko zarobić a nie jak to odbywa się podczas ustawiana na komputerze i pracy silnika w takcie tej czynności.

Reasumując oddaj samochód do fachowca który potrafi to zrobić i nie będzie robił tego na oko tylko przy pomocy tech urządzeń.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL