BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] problem przy 4 tyś na obrotomierzu POMOCY
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 22:45 
Witam.
Mam dość istotny problem w moim e30 318I, generalnie betka zbiera się jak na 1,8 bardzo ładnie, ale od pewnego czasu mam problem w momencie gdy obroty silnika przekraczają 4 tyś.Silnik zachowuje się wówczas jakby miał odcięcie zapłony przy 4 tyś, nie zbiera się dalej i nierówno pracuje stłumionym odgłosem.
Wcześniej nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło, może to wina paliwa?Może coś mechanicznego albo brak napięcia???
PROSZĘ O POMOC!!!


Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 8 stycznia 2007, 09:30 przez oolleeyy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 00:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
MOŻLIWE ŻE FILTER PALIWA MASZ ZASYFIONY I pompa nie potrafi napompować tyle co powinna

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 09:25 
filtr paliwa wymieniałem jakieś 2 tygodnie temu, także to nie to bo tak szybko nowy filtr by sie nie zasyfił.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 09:29 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
stawiam na to ze masz silnik M40...jezeli powyzej 4 tys sie nie kreci to nie chce martwic ale masz na 95% do wymiany walek rozrzady,dzwigienki i popychacze...

na jakim oleju jezdzisz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio napisał(a):
stawiam na to ze masz silnik M40...jezeli powyzej 4 tys sie nie kreci to nie chce martwic ale masz na 95% do wymiany walek rozrzady,dzwigienki i popychacze...

na jakim oleju jezdzisz?



wbrew pozorom nie jest to zwiazane z jakimis porazajacymi kosztami,. walek rozrzadu Febi do M40 Ruville kosztuje 340 zl, popychacz Ruville - 38 zl / szt.


Jezeli to faktycznie walek rozrzadu to wymien koniecznie przewod olejowy, ktory mogl byc przyczyna zuzycia wałka, Ruville - 35 zl.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:06 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
Niestety tak jak napisał Kornelio masz to do wymiany,kolega miał taki sam problem w swojej E36 też M40 tyle że jemu coś popsuło się z głowicą+te podzespoły które napisał Kornelio całkowity remont wyszedł go ok 1500zł Moźe lepiej rozejrzyj się za całym silnikiem (zdrowym oczywisćie)

Aha i jeszcze jedno takie usterki najczęściej są spowodowane "zaniedbaniem olejowym" lub też olejem złej jakości! w silnikach M40 olej wymienia się podajże co 10.000Km

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:27 
Panowie no i mamy problem, bo ja 2 miesiące temu wymieniałem w silniku wszystko poza wałkiem by był jeszcze w miarę zdrowy, nowe dzwigienki popychacze, listwa olejowa, zimering wałka, rozrząd, kable WN, oleje itp.

Dziwne nie uwazacie?

POMOCY


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
widocznie mechanik zle ocenil jego stan, warto bylo juz dorzucic te 340 zl do walka, przy takiej naprawie..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
...a teraz dzwigienki raczej tez beda do wymiany skoro zalozyles to na stary walek...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:47 
A czy poza wałkiem nasuwa się Wam jakaś inna przyczyna takiego zachowania się silnika?
Pytam ponieważ przed wymianą tych wszystkich podzespołów silnik przyspieszał bardzo ładnie tylko że powoli już zaczynał stukać dlatego też wymieniłem hydro itp.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
nie...

nie napisales jaki lales olej do silnika???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, 10:57 
olej jaki lałem przy wymianie hydro to półsyntetyk shell hellix niebieski bodajrze 10/40


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL