Hello People

Ostatnio chciałem wymienić świece zapłonowe, bo silnik mi nie równo chodził, a tu patrzę w tunelu pierwszej i czwartej świecy znajduje się olej silnikowy, no to wybrałem olej strzykawką, ładnie wyczyściłem, odkręciłem pokrywę zaworów a tu zonk uszczelka ładnie leży no to skąd ten olej, poruszałem ramionami, wlałem go do środka, ułożyłem uszczelki, biorę klucz dynamometryczny i ustawiam na 10NM, dokręcam na przemian i nagle z moich ust padają wulgarne słowa, myślałem, ze normalnie pomorduje tych mechaników, okazało się, że w pięciu miejscach na śrubki ma wyniszczony wewnętrzny gwint, wkurzony pojechałem do mechanika a oni przede mną uciekają i zamykają zakład. No to sam biorę się oględzin głowicy czy nic nie uszkodzili, a tu znowu niespodzianka kolektor wydechowy nie ma dwóch śrubek szukam nowe i wkręcam tram też K%^$%a gwint wytarty. Więc zacząłem przeglądać allegro, szukając głowicę natknąłem się na problem czy głowica od M44 będzie pasować do M42 z 11.1994 roku? Wąż odmy mam z tyłu.