BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 14:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] nie odpala 1,8 tds
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
witam wszystkich mam problem jak wielu uzytkownikow tds-ow. otoz moja bunia nie pali rano. zwlaszcza przy temp ponizej zera sprawdzilem juz wszystko po prostu krece z tylu dymjak holera(ani czarny ani bialy taki posredni "normalny") jak by sie cos palilo a ja dalej krece nie sprawdzalem tylko opcji z pelnym zbiornikiem ale niedlugo tak zrobie. aha i jeszcze jedno ciekla mi pompa na korku od ustawiania momemtu wykrecilem go dalem nowa uszczelke i juz nie cieknie:). czy waszym zdaniem moze to byc pompka w zbiorniku dodam ze po deliktnym pchnieciu pali lux przewod paliwowy bez powietrza. prosze o pomoc lub opinie. pompke slychac ale nie wiem czy daje ona cisnienie


Ostatnio edytowano 20 grudnia 2008, 21:11 przez saldat, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 21:11 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
saldat, w Ostrowi masz bardzo dobrego mechanika od BMW ... specjalizuje się w TDS-ach ... Jak chcesz podam Ci namiary...

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 16:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
witam kolego bardzo chetnie skorzystam z twojej propozycji wczoraj chcialem odpisac ale cos z internetem mi nie zagralo w lomzy nie wlasnie mechanika ktory wiedzial by od czego wogle zaczac pozdrawiam i z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 14:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
bardzo dziekuje odezwe sie do niego dopiero po nowym roku dam znac co i jak z moja fura moze ktos z tego skorzysta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 15:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
saldat, pompka w baku moze byc winna temu, u mnie wlasnie byla ta pompka temu winna, ale sprawdz jeszcze swiece i czy wtyski masz suche :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
tez to bralem pod uwage sprawdzalem pompka chodzi ale nie wiem czy daje odpowiednie cisnienie. jak zmienialem filtr paliwa i uklad byl zapowietrzony podczas dzialania tej pompki widzialem jak przewod napelnia sie ropa czyli ona podaje paliwo dzis sprawdzalem wlazlem w kanal i kapie z pompy:( byc moze po nocy paliwo scieka z pompy i musze krecic az zapali. przy okazji mam jeszcze jedno pytanie moze bedziesz mial jakis pomysl albo klubowicze czy mozliwe jest ze w moim samochodzie siedzi rozrusznik od benzyny bo jak na diesla kreci mi bardzo slabo przy dobrze naladowanym aku pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
tez to bralem pod uwage sprawdzalem pompka chodzi ale nie wiem czy daje odpowiednie cisnienie. jak zmienialem filtr paliwa i uklad byl zapowietrzony podczas dzialania tej pompki widzialem jak przewod napelnia sie ropa czyli ona podaje paliwo. Dzis sprawdzalem jeszcze raz wlazlem w kanal i zauwazylem ze kapie z pompy:( byc moze po nocy paliwo scieka z pompy i musze krecic az zapali. przy okazji mam jeszcze jedno pytanie moze bedziesz mial jakis pomysl albo klubowicze czy mozliwe jest ze w moim samochodzie siedzi rozrusznik od benzyny bo jak na diesla kreci mi bardzo slabo przy dobrze naladowanym aku a byl on regenerowany pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 20:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
saldat, skad wiesz ze kapie z pompy ?? toz ona w baku jest. jedyne co to mozesz miec nieszczelnie dokrecony dekiel od tej pompy, albo opaski od kabli Ci poszly i temu kapie, w ukladzie paliwowym w ogole nie powinno byc przeciekow bo kazdy przeciek to jakas nieszczelnosc i powietrze sie dostaje .. a powietrze w ukladzie diesla to nic dobrego ... a rozrusznik od benzyniaka to zdaje mi sie ze jest zaslaby by rozbujac dobrze motor diesla ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
ja mialem na mysli pompe wtryskowa:( czyli calkowita lipa zmienialem juz korek nastawny tzn uszczelke pod nim i dalej leci ale juz chyba nie z niego bede musial usmiechnac sie do mechanika po swietach wyjme rozrusznik i sprawdze numery bede pewny albo aku juz mam padniete i nawet naladowany juz nie trzyma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 21:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
no skoro pompa wtryskowa juz Ci cieknie to nie wesolo ..... a no i piszesz ze akku masz kaputt ... to kolego wiedz ze dobre akku w dieselu do podstawa :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: ÂŁomÂża
wlasnie wiem już to dokladnie musze zainwetsowac troiszke :) najgorsze bylo pierwsze uderzenie teraz juz czekam na nowy rok i bioresie za moja bunie pozdrawiam i dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 21:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
saldat, nom wytrwalosci zycze !!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL