BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 19:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] grzeje sie !!! dlaczego ??
PostNapisane: 22 października 2008, 20:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ZwoleĂą
Witam
Mam problem w swojej e34
Ostatnio podczas jazdy (zrobilem jakies 10 kilometrow) zagrzal strasznie mi sie silnik...
Otworzylem maske a tam...
Woda zagotowana zamienila sie w pare ktora wywalalo jak z komina :/
Co sie stalo ??
Peknieta glowica ?? czy uszczelka pod glowica do wymiany ??
Jak myslicie??
I jakie koszta naprawy tego ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 20:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
a majstrowałeś coś przed tym gotowanie w aucie np wymiana płynu lub inne ????

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 20:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ZwoleĂą
Płyn byl wymieniany...myslalem ze to wina termostatu zdjolem i jest to samo wymienilem dalej to samo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 20:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
masz zapowietrzony układ chłodzenia
jeżeli nie pomoże odpowietrzenie to będzie walnięta uszczelka lub pompa wody

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 21:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ZwoleĂą
Pompa wody a czemu jest mozliwosc tez tej usterki ??
No jak narazie nie mam funduszy na zaprowadzenie do mechanika zeby to on rozebral i sprawdzil...ale chce sie mniej wiecej zorientowac jakie tez koszta...
najbardziej sie obawiam peknietej glowicy...bo w tym przypadku to nie wiem czy warto placic 800 zl za dobra glowice czy kupic uzywany silnik z mniejszym przebiegiem za ponad 1000zl...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 10:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 798
Laska1990 napisał(a):
Pompa wody a czemu jest mozliwosc tez tej usterki ??


Łopatki w pompie są z tworzywa, które niestety czasami pęka (najczęściej ze starości).
Co do ceny pompy najlepiej napisz do użytkownika stones1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 07:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: RzeszĂłw
kolego oj powiem ci tyle miałem to samo zagotowało wode motor rzegzany i co sie okazało uszczelka była cała to głowica jest peknieta ja miałem taki przypadek a teraz jestem na etapie składania silnika koszty sa spore zalezy tez dla kogo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 10:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ZwoleĂą
I jaka cena glowicy ?? sporo zaplaciles ?? ile oplata robocizny mechanika ?? Co jeszcze przy okazji wymieniales ??
Na allegro widzialem sporo glowic...ale cena sie waha od 500zl do ponad 1000...
Nie oplacalniejsze jest kupno silnika z mniejszym przebiegiem ??
Juz sie gubie w tym wszystkim...a portfel praktycznie pusty :( :D
Doradzcie co najlepiej zrobic...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 10:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: RzeszĂłw
to jest tak ja napisze ile mnie to wyszło nowa uszczelka 100pln głowica 900pln sprawdzenie głowicy obowiazkowe planowanie 200pln nowy olej 90pln płyn wiadomo do cłodnicy 30pln no a robocizna robie to ja z bratem i z kolega mysle ze duzo nie sciagna zemnie .teraz sumując
1300pln +koszty złorzenienia
widok pustego portfela bezcenny:)) :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Olej 90zł ??? Płyn 30zł???? co ty tam lejesz za syf????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ZwoleĂą
Czyli 1500 wyjdzie gdzies glowica,uszczelka i robocizna u mechanika...to nie bardziej oplacalne jest kupno silnika i wstawienie go ??:>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: ZwoleĂą
Czyli 1500 wyjdzie gdzies glowica,uszczelka i robocizna u mechanika...to nie bardziej oplacalne jest kupno silnika i wstawienie go ??:>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 09:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: RzeszĂłw
Zdzira 850I napisał(a):
Olej 90zł ??? Płyn 30zł???? co ty tam lejesz za syf????

olej mam GMa a płyn podałem tak w przyblizeniu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 09:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: RzeszĂłw
ok kup silnik ale pasowało by zeby przed kupnem był w samochiodzie zeby go sprawdzić bo co tak w ślepo kupowac no to chyba nie zabardzo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 12:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Ale jaki olej 15w-40??

Płyn to około 8-9 litrów więc raczej 30zł nie starczy a olej za 90zł to raczej kieposka inwestycja do BMW i R6 GM to dobra marka do Forda zalej Castorla Mobil Motul Valvoline a nie jakiś badziew olej to podstawowa rzecz w silniku on go chroni jak straci parametry po paru tysiącach kilometrów to niszczysz powoli właśny silnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 14:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: mazowsze
Jaka uszczelka, jaka głowica?? Oczywiście nie zaprzeczam ze w efekcie to wlasnie o nie chodzi ale na początku:
Laska1990 musisz sprawdzic wiskoze (sprzeglo wiskotyczne zamontowane na wiatraku) i termostat.
Jesli natomiast masz problem z uszczelka pod glowica to zapewne (z reguly) w twoim bmw ubywa plynu z chlodnicy i olej w silniku w efekcie laczy sie z nim tworzac bialy osad na bagnecie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 07:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: RzeszĂłw
ale słyszałe od wielu znachorów ze w e34 wada jest głowica nie wiem prawda to ??a ja skonczyłem włąsnie swoja beemeczke ale problem goni problem odpalona wszystko ok
a nadal sie grzeje ale juz wiem czemu powód dwa głupkowate przekażniki która sa od chłodnicy no mam nadzieje ze juz wiecej nic nie ma bo znudziło mi sie inwstowanie w samochód


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 14:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: mazowsze
Jesli chodzi o glowice to fakt faktem, szczegolnie w modelach z 12 zaworami jest z nimi problem (glowice zawsze mozna sprawdzic)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 13:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: RzeszĂłw
wawert napisał(a):
Jesli chodzi o glowice to fakt faktem, szczegolnie w modelach z 12 zaworami jest z nimi problem (glowice zawsze mozna sprawdzic)

ja tez sprawdzałem a pózniej wyciągnołem termostat i było tak samo i co wyszło ze głowcia pęknieta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2008, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: RzeszĂłw
wawert napisał(a):
Jaka uszczelka, jaka głowica?? Oczywiście nie zaprzeczam ze w efekcie to wlasnie o nie chodzi ale na początku:
Laska1990 musisz sprawdzic wiskoze (sprzeglo wiskotyczne zamontowane na wiatraku) i termostat.
Jesli natomiast masz problem z uszczelka pod glowica to zapewne (z reguly) w twoim bmw ubywa plynu z chlodnicy i olej w silniku w efekcie laczy sie z nim tworzac bialy osad na bagnecie.
ja tez sprawdzałem a pózniej wyciągnołem termostat i było tak samo i co wyszło ze głowcia pęknieta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL