BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] E-32 problem:śilnik
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: MakĂłw PodhalaĂąski
:( Mam E32,735, od 2 dni mam problemy z śilnikiem,objawiające sie w postaci spadku mocy,niemożnosci wyjścia na wyższe obr.podczas jazdy(na luzie wychodzi),nierównej pracy,"kichanie",pojawianie się ognia w rurach wyd.przy benzynie.
Problem występuje zarówno przy benzynie jak i gazie.
Jaka jest przyczyna?Czy ktoś może wskazać powód??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 15:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Może EPROM w sterowniku silnika już umarł, podmień sterownik. Chyba że masz gaz 1/2 gen i miałeś wystrzał to mogła umrzeć przepływka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 16:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: MakĂłw PodhalaĂąski
:) Czy aby na pewno Eprom lub Przepływka, czy jeszcze coś innego?
Przepłyka czego?gdzie ona jest umiejscowiona?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 16:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Janusz Mazur napisał(a):
:) Czy aby na pewno Eprom lub Przepływka, czy jeszcze coś innego?
Przepłyka czego?gdzie ona jest umiejscowiona?


Przepływomierz powietrza, umieszczony jest zawsze w tym samym miejscu, w układzie dolotowym. Miedzy kolektorem ssącym a obudowa filtra powietrza.

Skoro jesteś taki zielony radziłbym skorzystać z wyszukiwarki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 17:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: MakĂłw PodhalaĂąski
:zly: Nie w tym rzecz,lecz chyba żle zrozumiałem przepływka,poza tym wspominałeś o gazie.jeżeli jesteś pewny to uściślij co konkretnie.
Objawy występują nie na wolnych lecz przy podniesieniu obrotów i pod obciążeniem!
poza tym i na gazie i benzynie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 11:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
W przepływomierzu jest klapka, po wystrzale gazu mogła się skrzywić jej ośka, a może sama klapka. Co powoduje że się blokuje w przepływomierzu, powinna się bez oporów ruszać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: OstrĂłda
mam podobny problem w BMW E32 V12 750IL tylko ze nie miałem żadnego wystrzału mam ją w gazie nie było żadnego prychnięcia nawet po prostu odpaliłem i na bezynie nie trzyma obrotów na luzie obroty wchodzą a w trakcie jazdy nie wchodzi na obroty jak sie przełaczy na gaz jest ze tak powiem dobrze ale i tak niema juz tej mocy jak bylo wczesniej a mam załoząna sekwencjie.jaka moze byc przyczyna wwisniewski7@wp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: MakĂłw PodhalaĂąski
U mnie już wsz.OK,miałem tylko problem z dopływem powietrza, nie mam sekwencji i gaz prosty również dobrze chodzi,lecz sekwent jest dużo lepszy.
Proszę zwrócić uwagę czy pompka pal.pracuje podczas GAZU,nie powinna,ja przerobiłem że odłącza się gdy przechodzę na gaz.
Popatrz na dolot powietrza i urz.współpracujące z nim.
Niech Ci od gazu popatrzą też, poza tym na gazie zawsze jest moc nieco mniejsza, z tym że na sekw. jest mało zauważalna.
Te nierówne obroty i w/w objawy raczej Sam nie dojdziesz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL