BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 14:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Objawy niewyregulowanych zaworów ?
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
Jakie bywają objawy niewyregulowanych zaworów ?
Ale nie po jakimś remoncie, po prostu auto jeździ 2-3 lata bez regulacji zaworów i jakie może mieć objawy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 15:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
raczej nie ma takich objawów bo o ile się orientuję zawory mają samoregulację hydrauliczną


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
a jaki masz kolego silnik nie każdy ma samoreguatory???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 18:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 140
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N
Źle wyregulowane zawory słychać-klekotanie pod pokrywą zaworów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 18:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Silnik zaczyna pracować jak dizelek a nie benzyna.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 19:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Objawy czy skutki? Rozumiem że masz M20? Bobby dobrze pisze, będzie klepać jak diesel, w dodatku może być przymulone a po czasie to nawet może i wypalić zawory.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 21:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Będzie klepał jeśli luz zaworowy się zwiększy. Jeśli luz się skasuje, nie będzie klekotać/klepać tylko będzie nadzwyczaj cichy.

M@X jeśli dawno nie regulowałeś zaworów, więcej niż 20 tys km temu, to nie wiem nad czym się jeszcze zastanawiasz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 23:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
w moim e34 m20 tez klekocze taki juz kupilem ile moze kosztowac regulacja ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 23:29 
to nie M40, że nie trzeba ich regulować co 20tyś. :cwaniak:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 23:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
nie masz hydrauliki,musisz sie troche pobawić i ustawić (książkowo wartość luzów powinna wynosić 0,25mm na zimnym a na ciepłym 0,30mm) Biorąc pod uwagę to że nie masz zbyt wytartych popychaczy, bo jeżeli tak to będzie gorzej.Nie powinno klepać przecież to benzyniak,musi być szum i nic więcej.powodzenia :D

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 10:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
romanw napisał(a):
w moim e34 m20 tez klekocze taki juz kupilem ile moze kosztowac regulacja ?


80zł MAX ! A poza Wawą 50.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 13:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
Sam ustawisz po co ci mechanik, proste jak barszcz z torebki, po co ci wywalać pieniądze.znajdz chwilę czasu siądz przy tym, troche kręcenia wałem ale to nic satysfakcja że sam zrobisz :D a pieniażki zawsze zostna w kieszeni. Ja oddałem swoją toak ustawił mi zawory to myślałem że wyjdę z siebie :kwasny: samochod cicho pracował ale stacił moc , co sie okazało zawory były ustawione jak chciał po 20mm na ssącym na wydechowym 25mm posciskane na maxa. :kwasny: ale zabrałem sie za to sam , już wtedy miałem czas na wszystko :D i nie dość że samochód pracował cicho to jeszcze zyskał na mocy i taki to morał.

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 14:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
PAWELEC73 napisał(a):
Sam ustawisz po co ci mechanik, proste jak barszcz z torebki, po co ci wywalać pieniądze.znajdz chwilę czasu siądz przy tym, troche kręcenia wałem ale to nic satysfakcja że sam zrobisz :D a pieniażki zawsze zostna w kieszeni. Ja oddałem swoją toak ustawił mi zawory to myślałem że wyjdę z siebie :kwasny: samochod cicho pracował ale stacił moc , co sie okazało zawory były ustawione jak chciał po 20mm na ssącym na wydechowym 25mm posciskane na maxa. :kwasny: ale zabrałem sie za to sam , już wtedy miałem czas na wszystko :D i nie dość że samochód pracował cicho to jeszcze zyskał na mocy i taki to morał.


Jak się tego nigdy nie robiło pod wprawnym okiem to lepiej się nie dotykać.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 17:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
Jeżeli nie to masz rcję w 100%

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL