BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 23:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem po skasowaniu oilservice
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SÂłupsk
Witam, po wymianie oleju i skasowaniu oil servis , w zegarach brak kontrolek ciśnienia oleju , abs , i zaciągniętego hamulca ręcznego, oraz skrzynia biegów (automat) zachowuje się dziwnie jest wsteczny ,pierwszy bieg i w czasie jazdy w ciągu dosłownie sekundy zmienia 2,3 i zatrzymuje się na 4 biegu bez możliwości redukcji na niższy bieg.Byłem na diagnostyce i sterowniki nie wykazują żadnych błędów.Czytałem kiedyś że może to być brak jakiegoś napięcia ale gdzie szukać ?( bezpieczniki całe, problem ten nie znika nawet po podmianie zegarów).Może ktoś miał podobny problem nie koniecznie z automatem, proszę o jakąkolwiek pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 18:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
a kasowanie było przyżądem do tego przeznaczonym czy kabelaki bo masy ????? bo jak kabelkami no to problem będzie bo coś nie tak poszo i zrobiło się zwarcie i wiem że skończy się na elektryku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 14:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SÂłupsk
do tej pory kabelkami przez żarówkę i do masy zawsze wychodziło aż do teraz,poszukam jeszcze na schematach bo wczoraj jeszcze na pinie doprowadzającym napięcie do tych kontrolek (sprawdzałem) pojawiła się masa(kabelek i wyjście od klaksonu +,klakson po połączeniu się odzywa ,z pinem w kostce)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 00:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
no to szukaj schematów właśnie zawsze jest ten pierwszy raz kiedy nie wyjdzie ale poszukaj na połączeniach ze sterownikami czy są ok bo ja miałem w 7 taki przypadek i powiem że elektryk dwa dni spędził zanik to rozwikłał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Odp. moze pomoze!!!
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 59
Lokalizacja: WÂłocÂławek-okolice
Witam!! Ja dzisiaj mialem podobnie!! Sprawdz bezpieczniki w schowku!!! Mi wystrzelil nr 15!!! pozdrawiam!!!

_________________
Nie dziekuj 8)!!! Kliknij POMOGÂŁ 8)8)!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 15:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SÂłupsk
bezpieczniki niby całe ale sprawdze jeszcze raz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 19:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SÂłupsk
jeśli chodzi o zegary (kontrolki) problemem był przepalony bezpiecznik nr 27 5A, natomiast pozostał problem ze skrzynią ,może ktoś posiada schemat sterownika skrzyni biegów ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 20:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Który rok i model podaj dokładne namiary na auto i email to Ci prześlę

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 11:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: SÂłupsk
auto to bmw e36 316iA w automacie rok 1992, email : mmotorola@wp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 13:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Sprawdź to schematy do e36

http://www.ziomal.itl.pl/download/schematy_elek.html

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL